Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@08:18:08 GMT

آغاز توزیع مرغ منجمد در استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۷۹۰۷

آغاز توزیع مرغ منجمد در استان اصفهان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اکبر نجفی مدیرکل پشتیبانی امور دام اصفهان با اعلام خبر آغاز توزیع مرغ منجمد در استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت مصوب گوشت مرغ گرم بر اساس ستاد تنظیم بازار توزیع مرغ منجمد در بازار آغاز شد.

بیشتربخوانید:

تأمین مرغ در استان اصفهان جای نگرانی ندارد


او افزود: به صورت نامحدود گوشت مرغ منجمد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای امکان، اتکا، اتحادیه تعاونی‌های روستایی، کوثر، کوروش، رفاه، جانبو با قیمت ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان و عرضه به مصرف کننده با قیمت ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل پشتیبانی امور دام استان اصفهان با بیان اینکه هیچ گونه محدودیتی در توزیع گوشت مرغ منجمد در استان اصفهان وجود ندارد، تصریح کرد: با همکاری صنف گوشت سفید (مرغ فروشی‌های سطح شهر)، حواله‌های توزیع مرغ منجمد در اختیار توزیع کنندگان قرار می‌گیرد تا شرایط توزیع مرغ به حالت عادی برگردد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع مرغ منجمد افزایش قیمت گوشت مرغ توزیع مرغ منجمد استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراوانی کالا‌های اساسی در اصفهان

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان  در حاشیه  دومین جلسه تنظیم بازار استان  گفت: در این جلسه در خصوص هوشمندسازی فرایند‌های تنظیم بازار گفتگو شد که برخی از سامانه‌های مورد نیاز در استان مستقر هستند و در برخی حوزه‌ها نیز نیازمند استقرار سامانه‌ها هستیم که بتوانیم به صورت هوشمند فرایند‌ها را کنترل کنیم.

 امید شریفی افزود: رصد بازار، فراوانی کالا‌های اساسی و اقلام مورد نیاز مردم نکته محوری و کلیدی است که در تمامی جلسات تنظیم بازار بر آن تأکید می‌شود.


او ادامه داد: در حوزه کالا‌های اساسی، دستگاه‌های نظارتی در هر نشست تنظیم بازار استان از وضعیت روند قیمت و فراوانی کالا‌ها از جمله برنج، گوشت، مرغ و در حوزه سخت‌افزاری مانند اقلام ساختمانی گزارش‌های میدانی و بروزی را ارائه می‌کنند.


شریفی خاطرنشان کرد: در این جلسه مبحث اقلام دارویی مورد نیاز مردم مطرح شد و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز گزارشی را در این خصوص ارائه کرد و بر مبنای این گزارش تصمیماتی اتخاذ شد.


مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: در ایام پایانی سال که مقارن با ماه مبارک رمضان نیز بود قریب به دو هزار تن برنج، ۵۰۰ تن گوشت منجمد و قریب به یکهزار تن مرغ در استان توزیع شد.


او افزود: امسال نیز قریب به سه هزار و ۵۰۰ تن شکر در استان توزیع شده است و به همین میزان نیز شکر در ایام پایانی سال در استان توزیع شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان بیان کرد: در حوزه تولید، ذخایر استراتژیک، آرد و نان و ذخیره اقلام اساسی نیز مشکلی نداریم و در این حوزه مردم با چالش مواجه نخواهند شد. 


او متذکر شد: در مورد فراوانی اقلام اساسی از جمله گوشت قرمز، مرغ، شکر و روغن مشکلی نداریم، در مورد گوشت قرمز افزایش قیمت‌ها منجر به ناراحتی مردم شده است که در صدد هستیم با تدابیر خاص، مشکلات را کاهش دهیم.


شریفی خاطرنشان کرد: ۸۰۰ تن گوشت قرمز از طریق مباشرین و بخش خصوصی علاوه بر تأمین و تولید داخلی به بازار عرضه کردیم تا بتوانیم قیمت‌ها را تا حد امکان کنترل کنیم و این روند نیز در سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد
  • آغاز عرضه گوشت قرمز تنظیم بازاری | این گوشت در کدام استان ها عرضه می شود؟
  • مشکلی در فراوانی کالاهای اساسی نداریم/توزیع ۲۰۰۰ تن برنج و ۱۰۰۰ تن مرغ در اصفهان
  • فراوانی کالا‌های اساسی در اصفهان
  • توزیع ۳۵۰۰ تن شکر در استان اصفهان