Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@17:20:40 GMT

نساجی و فولاد موقتا قرنطینه شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۷۹۷۵

نساجی و فولاد موقتا قرنطینه شدند

با اعلام هیات فوتبال مازندران، اعضای ۲ باشگاه نساجی و فولاد پیش از دیدار دو تیم در قائمشهر در محل اسکان خود قرنطینه شدند.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی هیات فوتبال مازندران اعلام کرد بنا بر دستور موقت نماینده وزارت بهداشت هیچ‌کدام از بازیکنان و کادر فنی دو تیم نساجی و فولاد فعلا حق خروج از هتل محل اقامت خود را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست خبری پیش از دیدار این دو تیم به همین دلیل لغو شد.

پیش از این باشگاه فولاد اعلام کرده بود که ۱۶ تن از اعضای این باشگاه که شامل ۱۱ بازیکن می‌شد، به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و برگزاری دیدار دو تیم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان ليگ فوتبال تيم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال نساجی قائم شهر استانی ورزشی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال نفت آبادان، فولاد ‌و استقلال خوزستان خوب نیست

ایسنا/خوزستان یک مربی فوتبال معتقد است اگرچه حال سه نماینده خوزستان خوزستان در لیگ برتر خوب نیست اما حمایت از این تیم‌ها می‌تواند شرایط بهتری را در ادامه لیگ برای نمایندگان خوزستان رقم بزند.

کریم شریفی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: کار تیم های فولاد، نفت آبادان و استقلال خوزستان در لیگ  برتر سخت است و حال سه نماینده استان خوب نیست. البته با آمدن عبدالله ویسی آرامش به فولاد برگشته است و روند خوبی در این تیم مشاهده می‌کنیم. با توجه به تجربیات بالای ویسی این تیم در ادامه نتایج بهتری خواهد گرفت، به شرطی که ویسی و فولاد را تنها نگذاریم و باید هواداران صبوری به خرج بدهند و با تمام وجود از ویسی و فولاد حمایت کنند.

وی درباره استقلال خوزستان نیز گفت: استقلال خوزستان نسبت به نیم فصل اول دگرگون شده است و فوتبال با کیفیتی ارائه می‌دهد که جای تقدیر دارد. البته تا پیش از برد این تیم مقابل نفت آبادان، در چند بازی شانس یار استقلال نبود و با بدشانسی در امر نتیجه‌گیری مواجه شده بود. به نظرم در ادامه نیز با درایت پورموسوی این تیم نتایج خوبی خواهد گرفت و در لیگ باقی خواهد ماند، به شرطی که این تیم و سرمربی آن حمایت شوند.

این مربی فوتبال همچنین در مورد نفت آبادان و آمدن فراز کمالوند، عنوان کرد: ابتدا از سهراب بختیاری زاده به خاطر زحماتش در این تیم تشکر می کنم ولی از سهراب به درستی حمایت نشد. تیم نفت کار سختی برای ماندن در لیگ دارد ولی اگر تیم نفت مثل بازی مقابل سپاهان در ادامه لیگ ظاهر شود، شک نکنید این تیم می تواند در لیگ برتر بماند. به هر حال امیدوارم هر سه نماینده استان خوزستان در ادامه بازی ها با اقتدار ظاهر شوند و از حیثیت فوتبال خوزستان دفاع کنند. باید اهالی فوتبال استان و هواداران نیز حمایت لازم را داشته باشند.

او در ادامه نیز درباره آکادمی فولاد خوزستان و حضور سیاوش بختیاری زاده در راس مدیریت این  آکادمی، گفت: سیاوش بختیاری زاده اسطوره و شناسنامه فوتبال خوزستان است و فوتبال خوزستان باید قدردان او باشد. آقای بختیاری زاده از لحاظ اخلاقی، فنی و مدیریتی بهترین گزینه برای آکادمی فولاد بود و اتفاقی که باید ۱۰ سال پیش رقم می‌خورد، مدتی پیش با تاخیر انجام شد. به هر حال حضور این او در آکادمی فولاد یک خبر خوشحال کننده برای اهالی فوتبال استان بود زیرا اسطوره فوتبال خوزستان با کوله باری از تجربه در راس آکادمی قرار گرفته است و از این پس نیز شاهد رونق  آکادمی فولاد در امر سالم‌سازی، بازیکن سازی و خروجی بازیکن خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور
  • یک مازندرانی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون تنیس روی میز
  • ساکت نساجی را با پیراهن شماره هفت تمرین داد!
  • به یاد اسطوره شماره ۷ فوتبال مازندران
  • پنج قاب به‌یادماندنی از دست‌نشان
  • ستاره قرمزها مقابل سپاهان شانس نداشت(عکس)
  • آغاز رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان از فردا در بابلسر
  • حال نفت آبادان، فولاد ‌و استقلال خوزستان خوب نیست
  • فرمانده سپاهان و تراکتور در آخر خط؟
  • دروازه‌بان برزیلی نساجی: قائمشهر مثل زادگاه من است