Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سعید کشمیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه افزایش بیماران کرونایی و بستری‌ها وضعیت شهرهای استان بوشهر را قرمز کرد اظهار داشت: با قرمز شدن وضعیت شهرستان‌ها، محدودیت‌هایی در زمینه‌های مختلف از امروز در نقاط مختلف اعمال شد.

وی با تاکید بر توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک افزود: تنها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توان از ابتلا به بیماری کرونا مصون ماند که استفاده از ماسک از الزامات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه  استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی مهمترین اصل برای مقابله با کرونا محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان بوشهر به افراد بدون ماسک خدمات در ادارات، بانک‌ها و نظام اداری ارائه نمی‌شود.

کشمیری، از افزایش شمار مبتلایان کرونا در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: براساس آمارهای موجود در 24 ساعت گذشته ضمن افزایش بیماران مبتلا به کرونا تعداد فوتی‌ها در استان بوشهر افزایش یافته است.

وی، با اشاره به روند صعودی بیماران کرونایی در استان بوشهر افزود: بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر روند صعودی داشته که هشدار جدی در افزایش جان باختگان بیماری کرونا است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه تعدادی از بیماران بستری ICU در وضعیت وخیم قرار دارند تصریح کرد: این بیماران با کمک دستگاه اکسیژن‌ساز، نفس می‌کشند.

کشمیری از مرخص‌شدن تعدادی از بیماران کرونایی از بیمارستان‌های استان بوشهر با حال عمومی مناسب خبر داد و بیان کرد: مجموع جانباختگان بیماران کرونایی در استان بوشهر سه رقمی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تاکید بر پرهیز از حضور در تجمعات و مراسم‌ها گفت: در راستای شکستن  زنجیره انتقال ویروس کرونا حضور در تجمعات از جمله مراسم عروسی‌ها، ختم، همایش و برنامه‌های دورهمی‌ ممنوع است.

کشمیری از شهروندان خواست تا حتی‌الامکان از منزل خارج نشوند و استفاده مستمر از ماسک در محافل عمومی را در دستور کار قرار دهند افزود: زندگی با این بیماری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ادامه دارد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: جانباختگان کرونایی استان بوشهر صراط بیماران کرونایی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانباختگان تصادف در کردستان به ۱۰ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،گوهری با بیان این خبر افزود: از ابتدای سفر‌های نوروزی تا روز گذشته ۱۰ نفر در تصادفات جاده‌ای استان جان خود را از دست داده و ۱۶۸ نفر دیگر نیز مصدوم شدند.
پلیس از رانندگان خواسته برای داشتن سفری سالم و ایمن، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و با احتیاط رانندگی کنند.
وی در ادامه عنوان کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون، در مجموع تصادفات جرحی و خسارتی، ۲۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش وجود دارد.
رئیس پلیس راه کردستان مجروحان تصادفات جاده‌ای امسال را ۱۶۸ نفراعلام کرد و افزود: درمجموع روزانه بیش از ۱۰۰ تیم پلیس به صورت گشت محسوس و نامحسوس درسطح جاده‌ها فعالیت می‌کنند.
سرهنگ گوهری اعلام کرد: سال گذشته ۱۴۸ فقره تصادف خسارتی ثبت شده که این آمار در سال جاری ۹۱ مورد است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش ۸ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در خراسان شمالی/تصادفات فوتی در استان ۲۵ درصد افزایش یافت
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • افزایش جانباختگان حمله تروریستی مسکو به ۱۴۳ تن
  • جانباختگان تصادف در کردستان به ۱۰ نفر رسید
  • اهدای قلب و ۳ عضو دیگر جوان دشتستانی + تصویر
  • رشد ۲ رقمی تولید خودرو ایران/ جهش تولید خودروهای تجاری
  • سهمیه پانسمان بیماران پروانه‌ای افزایش یافت
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • افزایش چشمگیر میانگین بارش استان در سامانه بارشی اخیر