Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@23:33:09 GMT

آموزش نظامیان صهیونیست متوقف شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۸۱۲۷

آموزش نظامیان صهیونیست متوقف شد

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی کان اسرائیل گزارش داد نیرو‌های نظامی این رژیم به دلیل نگرانی از شیوع گسترده ویروس کرونا جلسات آموزشی خود را برای سربازان ذخیره به تعویق انداخته‌اند.

به گزارش این شبکه تلویزیونی، اخیرا بیش از هزار مورد ابتلای جدید در یک روز در سرزمین‌های اشغالی به ثبت رسیده است که این رقم بیشترین آمار روزانه در تمام طول مدت شیوع این ویروس در رژیم صهیونیستی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش کان، هنوز مشخص نیست منظور از این ۵۰۰ سرباز که منبع نظامی از آن سخن گفته همان ۵۰۰ نفری است که بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، دستور داده است برای کمک به مقابله با شیوع ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی از نیرو‌های ذخیره جمع آوری شوند یا خیر.

گفته می‌شود علاوه بر تعطیلی جلسات آموزشی، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در نظر دارد سیستم «کپسول» را در نیرو‌های مسلح برای محدود کردن تعامل میان نیرو‌های نظامی و همچنین میان ارتش و غیرنظامیان اجرایی کند.

به نوشته اسپوتنیک، اسرائیل به طور مرتب برای نیرو‌های ذخیره نظامی خود جلسات تمرینی برگزار می‌کند که این کار به منظور حفظ آمادگی سربازان برای اقدام نظامی در واقع ضروری است.

روز جمعه بنیامین نتانیاهو در صفحه فیس بوک خود نوشت «اکنون ما با شیوع گسترده ویروس کرونا در اسرائیل روبه‌رو هستیم.» او در ادامه نوشت «در ابتدای هفته با ۴۵۰ مورد آلودگی در روز مواجه بودیم، اما اکنون این رقم به بیش از ۱۰۰۰ نفر در یک روز رسیده است.» نخست وزیر اسرائیل هشدار داد چنانچه پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود بار دیگر محدودیت‌های کرونایی باز خواهد گشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی ویروس کرونا شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین گزارش داد که نظامیان صهیونیست بامداد امروز به منطقه عزون واقع در شرق قلقیلیه یورش بردند.

این عناصر متجاوز به منطقه یعبد در جنوب غرب جنین نیز حمله کرده و تعدادی از فلسطینی‌های ساکن این منطقه را بازداشت کردند.

اردوگاه جدید عسکر واقع در شرق نابلس نیز شاهد حمله عناصر صهیونیست طی بامداد امروز بود.

نظامیان اشغالگر به شهر حلحول واقع در شمال الخلیل نیز حمله کرده و خانه‌های شهروندان فلسطینی را تفتیش کردند. منطقه عناتا در شمال شرق قدس اشغالی، کفر نعمه در غرب رام الله و اردوگاه عقبه جبر در اریحا نیز شاهد این یورش‌های وحشیانه نظامیان صهیونیست بودند.

لازم به ذکر است که وزارت بهداشت فلسطین روز سه شنبه آمار جدیدی از شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون منتشر کرد.

براین اساس، از روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی از سوی مقاومت فلسطین و جنگ علیه غزه، ۴۷۸ فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده‌اند.

در بین این شهدا ۱۲۲ کودک، چهار زن و ۱۶ اسیر حضور داشتند که همگی پس از تشدید تجاوزات نظامیان صهیونیست علیه کرانه باختری پس از عملیات طوفان الاقصی به شهادت رسیدند.

کد خبر 6087216

دیگر خبرها

  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • نظامیان فرانسوی کنار اوکراین علیه روسیه می‌جنگند
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه