Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام با اشاره به برگزاری اردوی جهادی دانش آموزی رضوی کانون مسجد «امام هادی (ع)» داراب در ایام دهه کرامت، گفت: این اردو با حضور دانش آموزان عضو کانون در منطقه حاشیه شرق داراب اجرا شد.

«محمدجواد امام» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: همزمان با فرارسیدن ایام دهه کرامت و استفاده از ظرفیت تعطیلی مدارس و اوقات فراغت دانش اموزان اردوهای جهادی کمک به نیازمندان در مناطق محروم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد «امام هادی (ع)» داراب خاطر نشان کرد: این برنامه تحت عنوان «اردوی جهادی دانش آموزی رضوی» با حضور دانش آموزان عضو کانون در منطقه حاشیه شرق داراب اجرا شد.

وی افزود: در قالب این اردو نوحوانان پسری که سن آنها اندک ولی اراده پولادین دارند، همزمان با میلاد حضرت امام رضا (ع) و به تاسی از آن امام رئوف (ع) به یاری نیازمندان شتافتند و با تعمیر منازل مسکونی نیازمندان و مستمندان شیرینی این عید را برای خود و نیازمندان دوچندان کردند.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: داراب اردوی جهادی ولادت امام رضا ع میلاد امام رضا ع دهه کرامت در فارس کانون های مساجد فارس جشن های دهه کرامت امام رضا دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی ظهر دوشنبه در نشست ستاد برگزاری دهه کرامت استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و تبیینی در این دهه اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی از جمله جشن‌های زیر سایه خورشید در دهه کرامت در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در این دهه باید تلاش کنیم سبک زندگی رضوی را برای مردم و اقشار مختلف تببین و تشریح کنیم و زندگی خود را به نور رضوی منور کنیم.

حجت الاسلام جابر آزور دبیر ستاد و مهران خورده بین مقدم جانشین ستاد دهه کرامت استان بوشهر نیز توضیحاتی درباره برنامه‌های این دهه تشریح کردند.

کد خبر 6085598

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • اجرای اردوی عملی دانش آموزان
  • برگزاری اردوی عملی دانش آموزان
  • مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد
  • آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس