Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تردد در ادارات و محیط‌های بسته در قم را منوط به استفاده از ماسک ذکر کرد.

بیژن سلیمان پور معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در حاشیه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه با وجود تصورات کارشناسان و متخصصین بهداشت و درمان از کرونا، به روند کاهشی و ثبات کاهش دست پیدا نکردیم گفت: همه انتظار داشتند که پس از ثبات مدیریت و کنترل جامعه شرایط کاهشی ادامه پیدا کند اما به دلیل پیچیدگی بیماری و عدم رعایت موارد بهداشتی شاهد افزایش آمار ابتلا در کشور و استان قم بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: البته با وجود افزایش آمار در قم هنوز به مرحله هشدار و خطر نرسیده ایم اما این شرایط هم نشان می دهد اگر رعایت نکنیم و مراقبت های لازم را نداشته باشیم آمار روز به روز افزایش یافته و شاهد شرایط بدتر خواهیم بود.
معاون استاندار قم با اشاره به تصمیمات ستاد ملی کرونا گفت: تاکید بر این است که تصمیمات استانی از این پس باید سخت گیرانه به دستگاه ها و مردم ابلاغ شده و نظارت جدی صورت گیرد تا حساسیت ها بیشتر شده و خطر بیش از این نشود.
وی اظهار کرد: رئیس جمهور تاکید داشتند که مراکز بهداشت و درمان در انجام تست ها و اعلام نتیجه آنها سرعت بدهند و نتیجه به خانواده فردا و محل کار وی اعلام کنند تا مراقبت لازم صورت گیرد.
سلیمان پور با بیان اینکه کرونا مثل سایر بیماری ها است و مردم نباید از اعلام آن ترسی داشته باشند افزود: استفاده اجباری از ماسک در اتوبوس ها، ادارات، اماکن سرپوشیده و پرجمعیت از 15 تیرماه اجباری خواهد بود و هرکس به این دستورالعمل عمل نکند از دریافت خدمات محروم خواهد شد.
وی بیان کرد: حتی اعلام شده که افرادی که قصد ورود به ادارات بدون ماسک را دارند از ورود آنها جلوگیری خواهد شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به ضرورت پیگیری امور اداری از طریق خدمات دولت الکترونیک گفت: دولت هم تاکید دارد که این خدمات توسعه بیش از پیش یابد.
وی گفت: از مردم درخواست داریم از برگزاری مراسمات عزا و عروسی جلوگیری کرده و اگر ضرورت برگزاری وجود دارد با تعداد افراد کم و با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های اجتماعی برگزار شود.
سلیمان پور بزرگترین دغدغه فعلی را عادی سازی شرایط جامعه و کاهش حساسیت ها نسبت به ابتدای شیوع ویروس عنوان کرد و گفت: تنها راه مقابله با بیماری در شرایط فعلی کنترل رفتار فردی، رعایت فاصله و بهداشت عمومی است.
وی بیان کرد: تاکید شده که ماسک با قیمت ارزان و با سهولت در اختیار مردم قرار گیرد و برنامه ریزی شده که اعتبار ویژه به بخش بهداشت و درمان اختصاص یافته تا به خدمات درمانی و تخت های بیمارستانی افزوده شود.
معاون استاندار قم تصریح کرد: برنامه ریزی شده که اگر رعایت موازین بهداشتی از سوی فردی انجام نشود حتی ضابطین قضائی موضوع را در دستور کار قرار داده و برخورد قضائی انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ماسك استاندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود دانشجویان هنجارشکن به این دانشگاه ممنوع شد

فرزاد جهان‌بین رئیس کمیته انضباطی مرکزی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نامه‌ای به رؤسای استان‌ها و واحد‌های ویژه اعلام کرد: «با توجه به اهمیت آراستگی و شئون رفتاری و نقش آن در پاسداشت حقوق و آزادی‌های اجتماعی و تضمین کیفیت آموزشی که پیش از این نیز بیان شده است، موارد زیر جهت اجرا ابلاغ می‌شود:

«۱- براساس تبصره ۲ ماده ۹ دستورالعمل آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری دانشگاه آزاد اسلامی، موقتا از ورود موارد خاص و هنجارشکنانه در حوزه آراستگی که شرح آن اعلام شده است، به واحد جلوگیری کرده و پرونده افراد خاطی مستقیما به کمیته انضباطی ارسال گردد.

۲- کسانی که براساس بند‌های ۱ تا ۴ ماده ۹ همان دستورالعمل تذکر گرفته‌اند و پرونده‌شان می‌باید به کمیته انضباطی برود، حکمشان مانند فردی که اصرار بر تخلف دارد صادر شود، چراکه عملا باوجود ۴ مرحله تذکر به این مرحله رسیدند.

۳- ابلاغیه این‌جانب به شماره/۱۱/۸۵۷ ص مورخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ درخصوص تذکر اساتید به موارد کشف حجاب در کلاس مورد تأکید قرار می‌گیرد.

مسئولیت این امور بر عهده رئیس واحد است و با هر نوع قصور و تقصیری برخورد می‌شود.»

منبع: مهر

tags # دانشجو سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع شد
  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع است
  • ورود سگ‌ها به بوستان‌ها ممنوع است
  • حل اختلافات قبل از ارجاع به دیوان عدالت اداری ضروری است
  • توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی ممنوع است
  • برخورد قاطع با کارکنان بدحجاب دستگاه‌های دولتی/ استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی ممنوع است
  • ورود دانشجویان هنجارشکن به این دانشگاه ممنوع شد
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها قطعی شد؟
  • رعایت حجاب از ادارات استان سمنان آغاز شود
  • لزوم برخورد قانونی با هنجارشکنان و ناقضان مقررات ورود زنان به ورزشگاه