Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : ما باید براساس دستورات آن بزرگواران محرومان جامعه را دریافته و کمک‌های لازم را برای تعادل زندگی آن‌ها معمول بداریم.

او با اشاره به عظمت امام در جامعه گفت : اگر امام نبود هیچ موجودی تفسیر نمی‌شد، یعنی تفسیر و نشر جهان هستی با امام است، لذا وقتی حضرت رضا (ع) در نیشابور، روایت مشهور سلسله الذهب را تفسیر می‌فرمود، تفسیر کلمه لااله الا الله را مشروط به امامت دانسته و شرط درک آن را مقام ولایت و امامت می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نکته مهم این است که این نکته‌هایی که فراروی زندگی قرار می‌گیرد، همه تذکر است، زیرا بدترین بلا برای آدمی غفلت و بهترین حالت تذکر است.

حفظ حرمت سربازان از برکات انقلاب اسلامی است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر ضرورت آموزش‌های عقیدتی و معنوی به سربازان تأکید کرد و گفت: از برکات جمهوری اسلامی ایران رعایت احترام سربازان در پادگان‌ها است.

آیت الله علما، در دیدار فرمانده و رییس عقیدتی پادگان آموزش شهید رجایی با نماینده، ولی فقیه در استان، در محل دفتر امام جمعه کرمانشاه، افزود: وضعیت آموزش سربازان در پادگان‌ها با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست و خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی پادگان‌ها به مراکز توسعه تعلیم و تربیت تبدیل شده است.

او گفت: باید اقتضائات جوانی را در نظر بگیریم و با توجه به این واقعیات مسائل مهم تعلیم و تربیت را در چهار چوب آموزش‌های رواشناسانه به سربازان تبیین نماییم .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولی فقیه امام جمعه انقلاب اسلامی عقیدتی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز پنجشنبه در آئین توزیع ۲۴ هزار بسته معیشتی ویژه مددجویان کمیته امداد خوزستان اظهار کرد: در چند سال اخیر رزمایش مواسات و کمک‌های مردمی در استان مؤثر بوده که امیدواریم بتوانیم سفره رنگین‌تری را برای محرومان داشته باشیم.

وی اضافه کرد: با کمک خیران کمک‌های بسیار خوبی به قشر محروم ارائه شده و کمیته امداد در ماه رمضان رزمایش تأمین بسته معیشتی برای خانواده‌های نیازمند را در دست اجرا دارد که اقدامی شایسته است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه نیازمندان با مشکلات مواجه هستند و کمک به معیشت خانواده‌های نیازمند اثر بسیار زیادی در وضعیت زندگی آن‌ها دارد، تاکید کرد: در هر جای ایران مشکلی باشد دستگاه‌های حمایتی همچون کمیته امداد برای کمک وارد عمل می‌شوند و در تمام سال‌ها کمیته امداد در کنار نیازمندان در عرصه‌های مختلف بوده است.

وی با بیان اینکه خیران خوزستانی با حمایت خود در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند، گفت: صداوسیما و رسانه نقش مهمی در فرهنگ سازی در جامعه دارد و نقش صدا و سیما در گسترش فرهنگ انفاق، کمک به همنوعان، تشویق مشارکت مردم در کمک به نیازمندان کلیدی و اثرگذار است.

کد خبر 6064345

دیگر خبرها

  • ۷۰ هزار نفر حامی ایتام در آذربایجان‌غربی هستند/ لزوم ارتقای سرانه پرداختی
  • خیران خوزستانی در خط مقدم خدمت به محرومان قرار دارند
  • لزوم حفظ حرمت ماه مبارک رمضان
  • ۱۷۱۷۶ کرمانشاهی در طرح پیامکی «زندگی با آیه‌ها» شرکت کردند
  • لزوم بهبود در روند خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه
  • مظلومیت زبان فارسی از نگاه رهبر معظم انقلاب
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله به مقر نظامی اسرائیل در جولان
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه هوایی «میرون» و پادگان «برانیت»
  • اسکان بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ مهمان نوروزی در مدارس کرمانشاه
  • حمایت از فعالیت‌های مردمی و گسترش خدمت به محبان امام رضا (ع)