Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، ورکشاپ یک روز بازیگری با تدریس استاد محمد حاتمی بازیگر و کارگردان پیشکسوت کشور دیروز جمعه در باشگاه خبرنگاران جوان صدا و سیمای مرکز قم برگزار شد.

این ورکشاپ یک روزه با عنوان بازیگر کیست و بازیگری چیست برگزار شد.

در این جلسه آموزشی ابتدا مباحث مفصل در باب خلاقیت در بازی مطرح و از هنرجویان خواسته شد که یک به یک اتود بزنندو گاه خودشان را بازی کنند و گاه نقش همکلاسی‌های خودشان را ایف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ورکشاپ ترکیبی از مباحث تئوری و عملی بود که بعد از هر بحث تئوری هنرجویان اتود عملی خود را اجرا کردند.

در پایان استاد محمد حاتمی با اشاره به برخی نقش‌های موثر در تاریخ تلویزیون و سینما چندین تمرین عملی به هنرجویان اعلام کرد که حتما به شکل انفرادی انجام دهند.

او همچنین دیدن چند فیلم و سریال خوش ساخت را به هنرجویان توصیه کرد.

انتهای پیام/الف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیمای مرکز قم باشگاه خبرنگاران جوان قم ورکشاپ بازیگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود

محمدعلی حاتمی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه استان یزد محور تحقیق و توسعه شتر تک کوهانه کشور و منطقه است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت شتر در سند تحولی یزد نوین و نامگذاری سال ۲۰۲۴ به نام شتر، تکمیل زنجیره ارزش این حیوان ارزشمند در آینده دامی کشور اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: اولین کنگره بین المللی شتر کشور در استان یزد، در شهرستان بافق با حضور نخبگان، اندیشمندان و محققانی از ایران و سایر کشورها در شهریور ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

حاتمی زاده عنوان کرد: نشست کمیته فنی شتر کشور با موضوع الزامات ایجاد شترداری اکولوژیک با بهره مندی از ظرفیتهای ملی و بین المللی و برنامه ریزی برگزاری کنگره بین المللی شتر کشور با حضور رئیس مرکز اصلاح نژاد دام و سایر مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهرستان بافق برگزار می شود.

گفتنی است؛ در حاشیه این نشست مجموعه گردشگری کشاورزی پرورش شتر، دام کهن دژ واقع در روستای فهرج افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6086508

دیگر خبرها

  • قدرت‌نمایی حکیمانه
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود
  • سلمانِ نون‌خ: لطفا کمی صبر کنید
  • عکس| نظر هنگامه قاضیانی درباره بازیگری سحر دولتشاهی
  • مرگ دلخراش یک عروس در جشن عروسی
  • اشتباهی که در روند کاهش وزن همه مرتکب می‌شوند
  • برپایی نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان در دهق
  • نظر هنگامه قاضیانی درباره بازیگری سحر دولتشاهی/ عکس
  • صحبت‌های احساسی لیلا حاتمی درباره پدرش
  • ماجرای شروع بازیگری خواهران آقاجانی + فیلم