Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@08:39:04 GMT

اختتامیه هجدهمین دوره جشنواره قلم زرین

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۸۴۶۲

اختتامیه هجدهمین دوره جشنواره قلم زرین

اختتامیه هجدهمین دوره جشنواره قلم زرین عصر امروز در محل سالن اجتماعات انجمن قلم ایران برگزار شد. در این مراسم از جمال شورجه هم به عنوان یک هنرمند ارزشی و فرهنگی عضو انجمن قلم، تجلیل به عمل‌آمد. جمال شورجه کارگردان و تهیه کننده سینما محسن پرویز رئیس انجمن قلم ایران اختتامیه جشنواره قلم زرین جمال شورجه کارگردان و تهیه کننده سینما جمال شورجه کارگردان و تهیه کننده سینما و جواد شمقدری کارگردان و فیلمنامه‌نویس اختتامیه جشنواره قلم زرین جواد شمقدری کارگردان و فیلمنامه‌نویس اختتامیه جشنواره قلم زرین تقدیر از جمال شورجه کارگردان و تهیه کننده سینما در اختتامیه جشنواره قلم زرین تقدیر از جمال شورجه کارگردان و تهیه کننده سینما در اختتامیه جشنواره قلم زرین تقدیر از جمال شورجه کارگردان و تهیه کننده سینما در اختتامیه جشنواره قلم زرین تقدیر از جمال شورجه کارگردان و تهیه کننده سینما در اختتامیه جشنواره قلم زرین جواد شمقدری کارگردان و فیلمنامه‌نویس محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری اختتامیه جشنواره قلم زرین تقدیر از برگزیدگان جشنواره قلم زرین تقدیر از برگزیدگان جشنواره قلم زرین اختتامیه جشنواره قلم زرین

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد نودهی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم اختتامیه دوره آموزشی متنا یا معماران تمدن نوین اسلامی در شهرستان علی آباد با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی در روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی متنا را با رویکرد تربیتی فرهنگی برگزار می‌شود، افزود: این دوره در سال گذشته در قالب ۸۰ ساعت طی ۶ ماه در مدرسه علمیه بیت الهدی شهرستان علی آباد برگزار شد.

مسؤول مرکز راهبردی تعالی خانواده تبلیغات اسلامی گلستان گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده در اختتامیه این مراسم به افرادی که این دوره را گذراندند گواهینامه آموزشی داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال در دوره آموزشی متنا ۶۰ نفر آموزش دیدند.

کد خبر 6085469

دیگر خبرها

  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران
  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در رزن
  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • این مستند تقدیم به همه کسانی که در پرونده خون‌های آلوده از حق خود گذشتند
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • تقدیر رسمی از سازنده فیلم بدون حجاب
  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما
  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود