Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تصمیم گیری درباره اعزام تیمی از اعضای این کمیسیون جهت بازدید از سایت هسته ای نطنز در جلسه فردا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خانه ملت، «یعقوب رضازاده» در توضیح حادثه در تاسیسات هسته‌ای نطنز اظهارداشت: وزیر امور خارجه و رییس سازمان انرژی اتمی مجلس در نشست فردا (یکشنبه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور پیدا خواهند کرد تا درباره قطعنامه اخیر شورای حکام به نمایندگان گزارش دهد، محمدجواد ظریف و  علی اکبر صالحی در ارتباط با حادثه نطنز نیز باید توضیحاتی را ارائه کنند تا کمیسیون در جریان موضوع حادثه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی درباره واکنش رژیم صهیونیستی به رخداد نطنز، تصریح کرد: قطعا حمله سایبری اتفاق نیفتاده است کما اینکه سخنگوی سازمان انرژی اتمی هم اعلام کرد که در حال تحقیق و بررسی هستند و کارشناسان متخصص به محل اعزام شدند، این حادثه هیچ گونه تلفات جانی نداشته است.

رضازاده افزود: ما منتظر نتیجه بررسی و تحقیق در خصوص این حادثه هستیم، اما در صورت تایید این موضوع که رژیم صهیونیستی در رخداد نطنز نقش داشته است، جمهوری اسلامی ایران پاسخ قاطع و مقابله‌ای خواهد داد.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: پیشنهاد اعزام تیمی از اعضای کمیسیون به محل حادثه جهت بازدید از وضعیت سایت هسته‌ای نطنز در نشست فردای کمیسیون مطرح و در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد. زیرا یکی از وظایف کمیسیون امنیت ملی تحقیق و تفحص درباره مسائل امنیتی کشور است.

بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی پنجشنبه گذشته -۱۲ تیرماه- از وقوع حادثه‌ای در سایت هسته‌ای نطنز خبر داد و گفت: یکی از سوله‌های در دست احداث در محوطه باز سایت نطنز دچار آسیب شد. پس از این رخداد، برخی اکانت‌های رسانه‌ای صهیونیستی بلافاصله این حادثه را به اقدامات خرابکارانه اسراییل نسبت داده‌اند.

کیوان خسروی سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درخصوص این حادثه اعلام کرد که «بررسی‌های فنی و امنیتی انجام شده از سوی دستگاه‌های ذیربط، علت وقوع حادثه در مجتمع هسته‌ای شهید احمدی روشن در نطنز را که بامداد پنجشنبه ۱۲ تیرماه به وقوع پیوست به صورت دقیق مشخص کرده است اما به دلیل برخی ملاحظات امنیتی علت و چگونگی بروز این حادثه در زمان مناسب اعلام خواهد شد.»/

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سایت هسته ای نطنز نطنز مجلس شورای اسلامی مجلس کمیسیون امنیت ملی هسته ای نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیوی هک سایت وزارت راه اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 گروه هکری «انتقام موعود» اعلام کرد که سایت وزارت راه رژیم صهیونیستی را هک کرده است. این گروه خطاب به صهونیست‌ها نوشته: «به فرشته مرگ خود سلام کنید. هر شخص، شرکت و سازمانی که دستی در جنایات نتانیاهو داشته باشد بهای آن را خواهد پرداخت.» ویدیویی که این گروه از عملیات هک منتشر کرده را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • واکنش جواد ظریف به حادثه امنیتی اصفهان
  • حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اسرائیل درصدد اجماع سازی بین‌المللی علیه ماست/ ریزپرنده‌ها همیشه بوده‌اند
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • ببینید/ امنیت کامل در سایت هسته‌ای اصفهان
  • بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره سایت‌های هسته‌ای ایران
  • گزارش ایرنا از مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور همزمان با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز
  • وضعیت عادی در سایت هسته ای اصفهان
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!
  • ویدیوی هک سایت وزارت راه اسرائیل