Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@22:35:01 GMT

دی لیخت: لوکاکو و ایموبیله خطرناک هستند

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۸۶۲۹

دی لیخت: لوکاکو و ایموبیله خطرناک هستند

ماتیس دی لیخت، مدافع هلندی یوونتوس از حضور در ایتالیا و سری آ رضایت کامل دارد.


به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال گذشته و علیرغم اینکه بارسلونا و یونایتد نیز به شدت به دنبال جذب ماتیس دی لیخت بودند، او در نهایت راهی یوونتوس شد. علیرغم شروعی نه چندان خوب، اوضاع برای مدافع هلندی در ماه های اخیر بهبود یافته و ماتیس دی لیخت فاش کرد تا بررسی شرایط بازیکنان حریف برای هر بازی روانه میدان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ماتیس دی لیخت گفت: "از نظر فیزیکی احساس بهتری دارم، اما از نظر ذهنی نیز در موقعیت بالاترین قرار گرفته ام و مهم این است که امور به خوبی پیش بروند. در سری آ مهاجمان مختلف و آماده ای وجود دارند. به عنوان مثال می توان از روملو لوکاکو نام برد که بسیار قوی و سریع است، اما چیرو ایموبیله نیز هنگام بازی پشت به دروازه بسیار خوب عمل می کند.

 

 

هر تیمی دارای مهاجمان بزرگ است که متفاوت از یکدیگر بازی می کنند و هر مسابقه بسیار دشوار است. من سعی می کنم قبل از هر بازی شرایط بازیکنان حریف را به طور کامل دنبال کنم تا برای هر چیزی آماده شوم."

 

در ادامه پدر این بازیکن گفت: همکاری ماتیس با لئوناردو بونوچی خوب است. ماتیس دی لیخت در شرایط مناسبی قرار داشته و خیلی خوب بازی می کند. امیدوارم او بتواند به این مسیر ادامه یابد و این برای هم تیمی هایش بسیار مهم است. پسرم عاشق شهر تورین است و به من گفته بعد از دوران قرنطینه در شرایط بسیار بهتری نسبت به گذشته قرار گرفته است."

یوونتوس ماتیاس دی لیخت اینتر میلان روملو لوکاکو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس ماتیاس دی لیخت اینتر میلان روملو لوکاکو ماتیس دی لیخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم

به گزارش "ورزش سه"، مکس آلگری تایید کرد که تیمش برای حذف لاتزیو از کوپا ایتالیا و صعود به فینال فشار زیادی را تحمل کرده است. یوونتوس امشب مقابل لاتزیو 2-1 شکست خورد اما با وجود برتری 2-0 در بازی رفت، به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد.

آلگری به اسپورت مدیاست گفت:"این یک بازی پر از چالش بود، می‌دانستیم که بازی سختی می‌شود. نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. کار آسانی نبود چون امکان داشت حذف شویم.

صعود به فینال؟
رسیدن به فینال هرگز آسان نیست، در سه سال گذشته ما در دو فینال کوپا ایتالیا بازی کرده‌ایم. حالا باید روی سری A تمرکز کنیم، چون هنوز به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نرسیده‌ایم و این آخر هفته با میلان رو به رو می‌شویم.

عصبانیت در پایان بازی با وجود صعود به فینال؟
در این لحظه، بازی‌های یوونتوس اهمیت زیادی دارد و این‌ها مسابقاتی هستند که به دلایل مختلف در طول یک سال و نیم گذشته ما در آن بازی نکردیم. سال گذشته شرایط ایده‌آلی نداشتیم و اتفاقات زیادی خارج از زمین رخ داد. ما این فصل می‌جنگیدیم، خوب نمی‌جنگیدیم، اما تا ژانویه با اینتر در بالای جدول بودیم و سپس سقوط کردیم. چند ماه گذشته فشار زیادی را تحمل کردیم، ما امتیازات کمی در سری A گرفتیم، اما هنوز این فرصت را داریم که به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برسیم و به فینال کوپا ایتالیا رسیده‌ایم. فشار در یوونتوس بسیار زیاد است و این یک آزمایش برای این بازیکنان بود. با وجود اینکه امشب خیلی خوب بازی نکردیم به نظرم شایسته صعود به فینال بودیم.

ارزش صعود به فینال؟
این فینال ارزش صعود به سوپرجام ایتالیا را دارد، بنابراین از نظر مالی برای باشگاه مهم است. انتقاد همیشه پیرامون یوونتوس وجود دارد. نیم فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم که هیچ‌کس انتظارش را نداشت. در آن زمان، مردم فکر می‌کردند که می‌توانیم با اینتر رقابت کنیم، اما نگران بودم که در نیم فصل دوم با مشکل مواجه شویم. ما بهتر بودیم اما نظر روحی افت کردیم.

دیگر خبرها

  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • "قلیان اکسیژن"؛ بازی با جان جوانان در کافه‌های تهران
  • بازی با جان جوانان در کافه‌های تهران با سرو قلیان اکسیژن
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟
  • آزمون، جانشین لوکاکو در خط حمله رُم؟