Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، النا رومانوسکی سفیر آمریکا در کویت به موضع گیری درباره بحران میان دوحه و چهار کشور عربی پرداخت.

وی گفت: شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح امیر کویت نقش مهمی در ایجاد و برقراری آشتی میان گروههای سیاسی دارد.

سفیر آمریکا در کویت بر حمایت کشورش از یافتن راه حلی برای حل بحران میان دوحه و چهار کشور عربی تاکید کرد و ضرورت وحدت میان اعضای شورای همکاری خلیج فارس را مورد تاکید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رومانوسکی مدعی شد: تنها استفاده کننده از این اختلافات در نهایت، دشمنان هستند ونباید به آنها این فرصت را داد و باید سریعاً این اختلافات حل و فصل شود.

گفتنی است که عربستان، بحرین، مصر و امارات از پنجم ژوئن ۲۰۱۷ روابط دیپلماتیک خود را با قطر قطع کرده‌اند و این کشور را به صورت زمینی و هوایی تحت محاصره قرار داده‌اند و تاکنون وساطت‌ها و تلاش‌ها برای حل این بحران یا کاهش شدت آن موفقیت آمیز نبوده است.

کد خبر 4965773

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا خلیج فارس ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ ویروس کرونا ایران عربستان سعودی لبنان روسیه فلسطین سوریه افغانستان ترکیه الحاق کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژنرال سابق صهیونیست از نتانیاهو خواست پایان جنگ را اعلام کند

 اسحاق بریک، ژنرال و کارشناس نظامی بازنشسته صهیونیست به روزنامه صهیونیستی معاریو گفت: اسرائیل باید پایان جنگ را اعلام و به ضررش اعتراف کند.

بر اساس گزارش عربی پست، این ژنرال صهیونیست همچنین در خصوص جنگ غزه افزود: اسرائیل باید پایان جنگ را اعلام کند. به هر حال ما نیرو‌های خود را از غزه خارج کرده ایم و هیچ راهی برای نابودی کامل آن وجود ندارد و اگر این کار را نکنیم، وارد شدن به رفح کمکی نخواهد کرد. متوجه باشید که ما قبلاً باخته‌ایم.

او همچنین از تسلیم شدن بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در برابر فشار وزرای کابینه‌اش انتقاد کرد و گفت: احساس کردم که او دولت را به پایان جنگ ترجیح می دهد. نتانیاهو از فشار اسموتریچ و بن گویر تغذیه می کند و حقیقت این است که حتی وقتی می فهمد، فاجعه‌ای در راه است، با آن همراه می شود.

در مقاله قبلی، روزنامه معاریو به نقل از اسحاق بریک نوشت: اسرائیل در راه جنگی است که قبلاً هرگز شاهد آن نبوده است و ممکن است یک جنگ منطقه‌ای جامع در کل منطقه باشد.

بریک همچنین گفت که جبهه داخلی رژیم صهیونیستی آمادگی کامل برای یک جنگ همه جانبه را ندارد و نیروی زمینی کافی برای جنگیدن در چند جبهه را ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بحران در کابینه تل‌آویو؛ ادامه اختلافات بر سر تبادل اسرا
  • رئیسی در پاکستان : رژیم صهیونیستی از اختلافات میان کشورهای اسلامی سوءاستفاده می‌کند
  • ۶ قدم تا آرامش؛ ترفندهای طلایی برای پایان دادن به اختلافات و درگیری های زناشویی
  • بالاگرفتن اختلافات میان مقامات تل‌آویو برسر تبادل اسرا
  • بالاگرفتن اختلافات داخلی میان مقامات تل آویو درباره تبادل اسرا
  • ۶ قدم تا آرامش؛ ترفند‌هایی برای پایان دادن به اختلافات زناشویی
  • آدرس غلط سی‌ان‌ان/ تلاش برای تطهیر کاخ سفید
  • ژنرال سابق صهیونیست از نتانیاهو خواست پایان جنگ را اعلام کند
  • آدرس غلط سی ان ان / تلاش برای تطهیر کاخ سفید
  • شکست پروژه ژاندارم نیابتی