Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس کنترل کیفی جنسیت: آقا، خانم مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی و از دانشگاه سراسری حداکثر متولدین سال 1366  رشته فیزیک - شیمی حقوق ثابت بیمه  مزایا مسئول ثبت و حسابداری انبار جنسیت: آقا، خانم مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی و از دانشگاه سراسری حداکثر متولدین سال 1366   مهندسی صنایع- مهندسی صنایع چوب و کاغذ- حسابداری حقوق ثابت بیمه  مزایا از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را با سابجکت عنوان رشته به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل forouzan.mh@gmail.com

 

پربیننده ترین وام ۱میلیونی یارانه به چند ایرانی رسید؟ حقوقی‌ها کدام نمادهای بورس را خریدند؟ (۹۹/۴/۱۴) پارکینگ در تهران و مشهد متری چند؟/ اجاره پارکینگ برای زندگی! دلار رسما ۲۰هزار تومان شد! (۹۹/۴/۱۴) دلار در وضعیت قرمز قرار گرفت!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تک رادار، در این ایمیل نوشته شده کاربران می توانند اثر انگشت یا قابلیت شناسایی چهره را با توجه به پشتیبانی دستگاه هایشان از این فناوری ها در پلی استور تنظیم کنند. هنگامی که این قابلیت ها ثبت شوند، هر بار که کاربر در فروشگاه دیجیتال خریدی انجام دهد از او خواسته می شود تا با نشانگرهای بیومتریک مذکور هویت خود را احراز کند.

این آپدیت روی موبایل ها ارائه شده و برای فعالسازی آن کافی است کاربر پلی استور را باز کند و سپس وارد بخش تنظیمات شود. درمرحله بعد کاربر باید گزینه Expand Purchase Verification را باز و احراز هویت بیومتریک را فعال کند.

البته گام نهایی این آپدیت در هفته های آینده تغییر می کند.

طبق ایمیل ارسالی، گوگل به کاربران اجازه می دهد از ویژگی های بیومتریک به جای وارد کردن پسورد حساب کاربری برای خرید استفاده کنند. هدف از ارائه این ویژگی فراهم کردن یک لایه ایمنی بیشتر برای محافظت در مقابل تراکنش های غیر مجاز در وضعیتی است که موبایل فرد در معرض خطر باشد.

کد خبر 6080911 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • شناسه دار شدن بیش از ۳ هزار هنرمند زرندی در سامانه وزارت میراث فرهنگی
  • شناسه دار شدنبیش از ۳ هزار هنرمند زرندی در سامانه وزارت میراث فرهنگی
  • بهره مندی هزار و ۳۰۰ نفر از آموزش‌های صنایع دستی
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • نرم‌افزار حسابداری بازرگانی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • اجرای طرح استانداردسازی و ارتقای کمی و کیفی نان‌های مسطح در کشور
  • صدور ۵۱۴ مجوز سه گانه صنایع دستی در خراسان‌شمالی
  • پایش مزارع کلزا در منطقه چنقرالوی پل شهرستان ارومیه
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی