Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم،«زامیر کابولوف» فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان تأکید کرد که سازمان اطلاعات آمریکا که روسیه را به تبانی با گروه «طالبان»متهم می کند خودش در قاچاق مواد مخدر دست دارد.

کابولوف که ریاست اداره دوم آسیا را در وزارت خارجه روسیه به عهده دارد در گفت و گویی تلویزیونی امروز شنبه گفت: « رشوه های بی شمار و پروژه های غیر قابل شماری ( که آمریکایی ها در افغانستان به اجرا در آوردند) وجود دارد و عناصر سازمان اطلاعات کارکشته  آمریکا  که اتهام هایی را به ما می چسبانند خودشان در قاچاق مواد مخدر مشارکت دارند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هواپیماهایی دارند که بدون هیچ گونه تفتیشی از قندهار و بگرام به سمت آلمان و رومانی پرواز میکنند. و چرا که نه، این نوعی تجارت است. همه شهروندان در کابل این را می توانند ببیند و همه درباره این موضوع صحبت می کنند».

کابولوف در ادامه گفت: «این رازی است که همه آنها را می دانند و همه از آن خسته شده اند و دیگر با آن به عنوان یک امر واقع همزیستی می کنند.»

پیش از این روزنامه نیویورک تایمز بدون ارائه هر گونه مدرکی به نقل از برخی مسئولان در سازمان اطلاعات آمریکا که نام آنها را فاش نکرد نوشت که سازمان اطلاعات نظامی روسیه به افراد مسلح مرتبط با طالبان برای حمله به نظامیان آمریکایی در افغانستان پول داده است.

کرملین این گزارش را «چرت و پرت محض» توصیف کرد و گروه طالبان نیز این گزارش را رد کرد.

 

اخبار مرتبط هشدار ترامپ به روسیه روسیه یک هواپیمای آمریکایی را در لیبی سرنگون کرد ارتش روسیه یک پایگاه آمریکایی را در سوریه به تصرف خود در آورد+عکس هشدار! اقدام متقابل تلاش آمریکا برای قانع کردن هند به نخریدن سامانه اس400 روسیه

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا روسیه و آمریکا سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک باند قاچاق مواد مخدر از استان کرمان به شهرستان بابل با دو خودروی سواری، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد‌های اطلاعاتی، موفق به شناسایی این سوداگران مرگ در حین ورود به استان از طریق محور هراز شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، در ادامه اظهار داشت: در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر متوقف و ضمن دستگیری ۴ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در این عملیات، در بازرسی ازخودرو‌های آنان در مجموع ۹۸ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۷۰۵ گرم تریاک کشف شد.

سردارمفخمی از دستگیری یکی از عاملان تهیه و فروش مواد مخدر در شهرستان بابل و در ادامه این عملیات خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با برشمردن آثار مخرب مواد مخدر بر پیکره جامعه از مردم خواست: در صورت شناسایی و برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر و هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • متهم شدن برخی از مدیران سابق سازمان حفظ نباتات به قاچاق
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان
  • دستگیری یکی از اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران
  • یک کشته بر اثر سقوط خودروبه دره/ کشف مواد مخدر
  • دستگیری توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در اراک
  • رئیسی: باید تحولی جدی در ستاد مبارزه با مواد مخدر ایجاد شود
  • دستگیری یک قاچاقچی با ۷۰کیلو مواد مخدر