Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@22:26:15 GMT

بزرگترین قرارداد شهرداری گرگان به تصویب رسید

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۸۸۵۸

بزرگترین قرارداد شهرداری گرگان به تصویب رسید

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ربیعی عصر شنبه در حاشیه صحن علنی شورای شهر گرگان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: بزرگترین قرارداد تاریخ شهرداری گرگان به مبلغ ۱۶۰ میلیارد تومان، امروز در شورای شهر گرگان به تصویب رسید.

وی افزود: برای اجرای فاز اول شهربازی بزرگ گرگان با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) قرارداد منعقد شده که امروز در صحن علنی شورا مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیعی گفت: در این لایحه مقرر شد که کانال جمع آوری آب های سطحی، دیواره سازی و تراس بندی و ایجاد زیر ساخت تاسیسات مورد نیاز وسایل شهربازی و اجرای سالن سرپوشیده و غیره در مدت ۱۸ ماه به اتمام رسد.

گفتنی است شهردار گرگان هم اعلام کرده بود که پروژه شهربازی با مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان ساخته شده که ۳۰۰ میلیارد تومان عمرانی و ۲۰۰ میلیارد تومان هم توسط سرمایه گذار انجام خواهد شد.

عبدالرضا دادبود افزود: شهرداری با قرارگاه خاتم الانبیا(ص) برای بخش عمرانی به تفاهم رسیده و در فاز اول پروژه ۱۶۰ میلیارد تومان و در فاز بعد ۱۴۰ میلیارد تومان قرارداد امضا شده است.

لازم به ذکر است که کلنگ شهربازی گرگان چند ماه پیش در منطقه هزارپیچ به زمین زده شد.

کد خبر 4965794

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان شهرداری گرگان حسین ربیعی شورای شهر گرگان شهربازی ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان دهه کرامت شهرکرد بیرجند ایلام استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مواد مخدر ستاد مقابله با کرونا میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران

در اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا تیم‌های شهرداری گرگان و الشرطه عراق امشب از ساعت ۲۲ در سالن زنده یاد محمود مشحون به مصاف هم می‌روند.

دو تیم دیدار برگشت را در تاریخ ۱۷ فروردین در عراق برگزار خواهند کرد.

در دیگر دیدار از مرحله نیمه نهایی دو نماینده از کشور لبنان به مصاف هم می‌روند و بعد از دو دیدار رفت و برگشت تیم‌های فینالیست این دوره از رقابت‌ها مشخص می‌شود.

تیم‌های الریاضی لبنان و شهرداری گرگان از شانس‌های اصلی قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها محسوب می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • پیروزی مقتدرانه شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی مقتدرانه شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • پیروزی شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| برتری شهرداری مقابل پلیس عراق
  • شروع طوفانی در سال جدید/پیروزی نماینده بسکتبال ایران در آسیا
  • گشایش یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده ایران در دزفول
  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • ۱۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در شهربازی کرمان