Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:38:17 GMT

تاریخ سازی بوفون در سری آ با عبور از رکورد مالدینی

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۸۸۶۱

تاریخ سازی بوفون در سری آ با عبور از رکورد مالدینی

جان لوئیجی، بوفون دروازه بان یوونتوس، با حضور در ترکیب این تیم مقابل تورینو به یک رکورد استثنایی در رقابت های سری آ دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان باتجربه و اسطوره باشگاه یوونتوس اخیرا قرارداد خود را با این باشگاه به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد. نمایش های بوفون در فصل جاری نشان می‌دهد که این فوق ستاره دروازه‌بانی دنیا هنوز هم در فرم خوبی به سر می برد و هیچ علامتی از تمام شدن در او دیده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یوونتوس هم ما از دقایقی پیش در چهارچوب رقابتهای هفته سی‌ام سری آ به مصاف تیم همشهری یعنی تورینو رفته است. نکته جالب درباره این بازی اما به حضور جانلوئیجی بوفون در ترکیب اصلی برمی‌گردد؛ موضوعی که باعث شد این دروازه بان اسطوره یوونتوس به یک رکورد شگفت انگیز در رقابت های سری آ دست پیدا کند.

 

 

 

 

بوفون در 648 امین تجربه خود در رقابتهای سری آ به میدان رفته و حالا با شکستن رکورد پائولو مالدینی و به تنهایی رکورددار بیشترین بازی در این رقابت‌ها محسوب می‌شود. اسطوره دروازه بانی ایتالیا در 647 بازی قبلی 296 کلین شیت به ثبت رسانده است ضمنا خود آمار فوق العاده ای به نظر می رسد.

یوونتوس مالدینی بوفون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس مالدینی بوفون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شد.   

عادل مجللی و کیا اسکندانی در گروه دوم مقدماتی کانوی ۵۰۰ متر مردان یک دقیقه و ۵۱ ثانیه و ۷۱۶ هزارم ثانیه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و راهی فینال شدند. عادل مجللی و کیا اسکندانی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهند کرد.

همچنین علی آقامیرزایی در دور نیمه نهایی کایاک ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، هند و تایلند با زمان ۴۲ ثانیه و ۷۷۵ هزارم ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به فینال این ماده صعود کرد. علی آقامیرزایی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • یوونتوس به زحمت از شکست گریخت
  • رونمایی از بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب فیل فودن / عکس
  • تصویرسازی از عبور نور اختروش‌ها از میان ابر‌های میان‌کهکشانی
  • رکورد امیررضا رفیعی برای پرسپولیس؛ آغازی چشمگیر
  • ۴۴؛ بایرلورکوزن رکورددار طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در تاریخ پنج لیگ معتبر اروپایی
  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • صعود کانوی دو نفره مردان و علی آقامیرزایی به فینال مسابقات
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان