Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در ۲۴ ساعت گذشته از بیماران بستری مشکوک مبتلا به ویروس کرونا در استان چهارمحال و بختیاری، ۹ نمونه گیری دیگر مثبت قطعی اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز ؛ دکتر مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: متأسفانه طی ۲۴ساعت گذشته، با ۱ مورد فوتی جدید ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید ۱۹ در استان، مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به ۵۲نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری آمار مبتلایان سرپایی همچنان بالاست.

وی تصریح کرد:  در ۲۴ ساعت گذشته از بیماران بستری مشکوک مبتلا به ویروس کرونا در استان چهارمحال و بختیاری،  ۹ نمونه گیری دیگر مثبت قطعی اعلام شد.

شیرانی ادامه داد:  یکی از ساده ترین، عملی ترین و موثرترین راه مقابله کرونا استفاده همگانی از ماسک و پیوستن مردم به پویش همگانی من ماسک میزنم تا از تو محافظت کنم است.

وی اذعان داشت:  از مشکلات بزرگ در مسیر کنترل بیماری کووید ۱۹، عدم توجه برخی از صنوف به رعایت پروتکل های بهداشتی است.

شیرانی بیان داشت:   از امروز عصر و فردا در استان تیم های ویژه بازرسی کرونا بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در تمامی صنوف، مراکز ارائه خدمات عمومی ، ادارات و ... نظارت سخت گیرانه دارند.

وی تاکید کرد:  عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مدت ماندگاری کرونا ویروس و احتمال شیوع آن را افزایش می دهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۹۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت:  برای  امروز و فردا در نواحی شرقی استان، بارش‌های رگباری از شدت و مقدار بیشتری برخوردار هستند.
قطره افزود: طی این مدت وزش باد شدید لحظه‌ای انتظار می‌رود.

دیگر خبرها

  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • بهره‌مندی ۲۷۸۰۰۰ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از کالابرگ
  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود