Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: سنگین وزن یکی از اوزانی است که شرایط خوبی در آن داریم و هرکسی از این رقابت انتخاب شود و دوبنده تیم ملی را به دست بیاورد، می‌تواند در کشتی دنیا بزرگی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، ابراهیم مهربان که میهمان برنامه امروز (14 تیر) دایره طلایی بود، در مورد آغاز همکاری با غلامرضا محمدی در سال‌های مربیگری‌اش، اظهار داشت: در این خصوص باید برگردم به عقب‌تر، به سال 1992 که من به عنوان نفر دوم به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدم، اما غلامرضا محمدی فیکس بود و قرار بود تیم به مسابقات جهانی اعزام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال بعد در مسابقات جهانی تورنتو با هم ملی پوش شدیم و تا جهانی 1997 کراسنویارسک هم تیمی بودیم. در دوره ای که غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی شد، به من پیشنهاد داد و این باعث افتخارم بود که در کنار او باشم. بعد اتفاقاتِ 7 ماه مانده به المپیک لندن پیش آمد و ما کنار رفتیم. در ادامه در کادرفنی تیم ملی نوجوانان در خدمت او بودم و حالا هم در تیم ملی بزرگسالان در کنار هم هستیم.

مهربان در مورد تصمیم اخیر غلامرضا محمدی مبنی برعدم تیم‌داری مربیان تیم ملی در لیگ برتر، خاطرنشان کرد: بعد از اینکه مجوز حضور مربیان تیم ملی در لیگ صادر شد ما رایزنی کردیم و دنبال جذب اسپانسر برای کشتی و ورود به لیگ برتر بودیم. موفق هم شدیم و شرکت سنگ آهن گهر زمین قدم جلو گذاشت. بنیه مالی بسیار خوب و شرایط لجستیکی خوبی داشتند و حضور آنها در لیگ نهایی شده بود که یک روز به صورت تلفنی غلامرضا محمدی گفت با هم صحبت کنیم. او دلایلی آورد در مورد عدم حضور ما در لیگ که بسیار منطقی بود و ما هم قبول کردیم. شأن مربیان ملی خاص است و فراتر از همه مسائل مالی است. تمام انرژی ما باید به تیم ملی معطوف شود و تمرکزمان روی برنامه‌های تیم ملی باشد.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی در مورد اصراری که در مورد برگزاری لیگ برتر کشتی وجود دارد، گفت: طبیعتا سلامتی کشتی گیران برای فدراسیون کشتی دراولویت است. من دیدم که پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری لیگ تهیه شده و در اختیار وزارت ورزش و ستاد مقابله با کرونا قرار گرفته ولی در اینجا حرف نهایی را ستاد مقابله با کرونا می‌زند، آنها در این موضوع حتی به نوعی بالاتر از وزارت ورزش در این برهه زمانی هستند. با توجه به شرایط موجود ستاد بهترین تصمیم را می‌گیرد. البته لیگ تنها منبع درآمد قهرمانان ماست. ضمن اینکه از سال 1397 تا امروز جوایز مدال آوران به آنها اهدا نشده و اگر لیگ هم نباشد، آنها منبع درآمد دیگری ندارند. امیدوارم تصمیم خوبی با اولویت قراردادن سلامتی ورزشکاران اتخاذ شود.

عضو پیشین سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد در مورد تغییرات احتمالی در برنامه تیم ملی با تقویم جدید اتحادیه جهانی گفت: با توجه به اینکه اعلام شده مسابقات قرار است اواخر آذرماه برگزار شود، نه اینکه چرخه از بین برود، طبیعتا یک سری مسابقات برگزار شده است. ریاست فدراسیون مُصر است هر چه زودتر جلسه‌ای در این خصوص داشته باشند که این اتفاق امروز و فردا رخ خواهد داد. در این جلسه برنامه ها ارائه می شود و به بحث و تبادل نظر کشیده می شود تا به اجماعی برسیم که چه کار باید بکنیم.

مهربان با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت رقابتی در سنگین وزن تیم ملی، تصریح کرد: الحمدالله سنگین وزن یکی از اوزانی است که شرایط خوبی در آن داریم، جوانان کنار باتجربه ها رقابت فشرده‌ای با هم دارند و هرکسی از این رقابت انتخاب شود و دوبنده تیم ملی را به دست بیاورد، می‌تواند در کشتی دنیا بزرگی کند. در 97 هم همین وضعیت را داریم و به لحاظ کیفی و کمی وضعیت خوب است. البته کادرفنی تیم ملی امیدوار است که در همه اوزان رقابت فشرده باشد که از الان مشخص نشود چه کسی انتخاب می شود.

مربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به انتخاب رئیس جدید برای هیئت کشتی گیلان، گفت: برای ریاست جدید هیئت گیلان آرزوی موفقیت دارم. من اهل استان گیلان و شهرستان لاهیجان هستم اما فکر کنم مدیرکل نمی‌داند من گیلانی هستم، همینجا اعلام می کنم که اهل این استان هستم. البته شاید مدت زیادی هست که در تهران مشغول هستیم و آنها یادشان رفته که ما گیلانی هستیم.

ابراهیم مهربان در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای حسین نوری، تاکید کرد: شنیدم که با پیگیری حمید سوریان و پژمان درستکار داروی مورد نظر و کمیاب برای درمان فرنگی کار کشورمان تهیه شده است که از آنها تشکر می کنم و آرزوی سلامتی برای پدر پژمان درستکار که در بند بیماری است، دارم.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی آزاد تیم ملی لیگ برتر کشتی غلامرضا محمدی سنگین وزن تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرویز برومند: به خطیر اعتقاد دارم!

به گزارش "ورزش سه"، پرویز برومند که روز گذشته در بازی نمادین بین تیم‌های رسانه ورزش‌ و یاران آب‌پرور حاضر شده بود، در حاشیه این مسابقه در خصوص مسابقات لیگ برتر گفت: بسیار خوشحالم که تیم‌های تهرانی مثل دوران جوانی من صدر جدول هستند و ارزش‌های خودشان را نشان دادند. هرچه در چندین سال گذشته تلاش شد که این دو تیم را ضعیف‌تر کنند، اما خدا را صد هزار مرتبه شکر که با حمایت هواداران‌شان این امر محقق نشده و دوباره شاهد این هستیم تیم‌های استقلال و پرسپولیس صدر جدول را دارند و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. حالا من استقلالی هستم و امیدوارم استقلال قهرمان شود.

ویدئو: 330295

او سپس در خصوص عملکرد سیدحسین حسینی عنوان کرد: بسیار عالی بوده است. زمان ما از این اداها و کلین‌شیت و این مسائل نبود اما از او خیلی ممنونم که تا الان در برخی از بازی‌ها دروازه تیم‌مان را حفظ کرده و گلی نخورده است. دروازه استقلال همیشه ساپورت کننده تیم ملی بود. امیدوارم او هر چه زودتر به تیم ملی هم برسد.

برومند در پاسخ به سوالی درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: بسیار عالی است. با این سوالی که کردید من یک طعنه به تمام آن مدیرانی که به این دو تیم می‌آیند، می‌زنم. نمی‌دانم وقتی یک تیم بدهکار است، چگونه بدون هیچ چیزی می‌آیند و تیم‌ها هم بدهکارتر می‌شوند؟ خیلی از مدیران آمده‌اند که صندلی مدیریتی این دو باشگاه را سکوهای پرتاب خودشان بکنند. من به الان کاری ندارم و معتقدم آقای خطیر فوق‌العاده کار می‌کند، اما اینکه یک نفر تصمیم بگیرد به یک باشگاه بدهکار برود، جای تامل دارد. 

او ادامه داد: امیدوارم تصمیمی که گرفته‌اند، جدی باشد و دوباره نخواهیم AFC را گول بزنیم، چون ۲-۳ سال دیگر مشخص می‌شود و این برای آبروی کشورمان، ایران، خیلی بد است. متاسفانه من فکر می‌کنم باز هم شاهد چنین چالشی باشیم و چون نزدیک تاریخ ارسال مدارک هستیم، باز هم این بحث را داغ کرده‌اند. امیدوارم حقیقت داشته باشد. انشالله استقلال و پرسپولیس بعد از مدت‌ها به یک سر و سامانی برسند. به دوران ما که قد نداد، اما انشالله به این بچه‌ها برسد. من همیشه می‌گویم ما برای این نسل ساختیم ولی ما لذتش را بردیم و این‌ها پولش را می‌برند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) «پدر مهربان»، آهنگی برای تقدیر از کیم جونگ اون
  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند
  • پرویز برومند: به خطیر اعتقاد دارم!
  • جراحت سنگین داور، بازداشت و حکم جلب؛ فرجام تلخ کشتی نونهالان
  • پرسپولیس از آبادان به صدر رفت | برد پرگل سرخ‌ها برای جا گذاشتن استقلال
  • برد یک نیمه ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت با یک مصدوم
  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • ترافیک هوایی دبی احتمالاً امشب از سر گرفته می‌شود
  • تاوان سنگین حرکت جنجالی آرائوخو