Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، در پیامی خطاب به شهرداران و دهیاران سراسر کشور به مناسبت ۱۴ تیرماه «روز شهرداری‌ها و دهیاری ها»، با تبریک این روز مهم به کلیه دست اندرکاران حوزه مدیریت شهری و روستایی در سطوح ملی و محلی، گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها همواره نقش مهم و اثر گذاری در توسه، عمران و آبادانی شهر‌ها و روستا‌های کشور ایفا و در عرصه‌های مختلف خدمت از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم تیرماه "روز شهرداری‌ها و دهیاری ها" فرصت نیکو و مغتنمی است تا از زحمات و تلاش‌های ارزنده و موثر شهرداران و دهیاران سراسر کشور به عنوان مدیران محلی در سطح شهر‌ها و روستا‌ها که وظیفه و ماموریت خدمات رسانی شایسته به شهروندان و روستائیان عزیز را برعهده دارند، سپاسگزاری شود.

قدر مسلم هیچ حکومت و دولتی بدون بهره گیری از ظرفیت‌های عظیم مردمی به عنوان مرکز ثقل و محور همه برنامه‌ها نمی‌تواند در مدیریت و اداره کشور موفق باشد، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به عنوان نهاد‌های مردمی و برخاسته از آرای مردم، همواره نقش بسیار مهم و اثرگذاری در توسعه، عمران و آبادانی شهر‌ها و روستا‌های کشور ایفا و در عرصه‌های مختلف خدمت از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکرده اند.

یکی از این عرصه‌ها که اخیرا به منصه ظهور رسید مشارکت در امر مبارزه با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور با همکاری تمامی آحاد جامعه و کادر خدوم و زحمتکش حوزه سلامت بود که بحمدالله نتایج موثر و ارزشمندی در زمینه مدیریت و کنترل بیماری داشته و دارد.

دولت تدبیر و امید تاکنون با نگاه ویژه به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به عنوان خط مقدم خدمت به مردم در اقصی نقاط کشور همواره تلاش کرده تا در سیاست‌ها و برنامه‌های خود همه گونه حمایت ممکن را از این نهاد‌های مردمی به عمل آورد و ان شاء الله تا پایان دولت هم با قوت ادامه خواهد یافت.

ضمن تبریک این روز مهم به کلیه عزیزان دست اندرکار حوزه مدیریت شهری و روستایی در سطوح ملی و محلی به ویژه شهرداران، دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستای سراسر کشور، از درگاه خداوند بزرگ برای تمامی این زحمتکشان عرصه‌های کار و خدمت، آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم.

امید است با استفاده از ظرفیت وسیع شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و نیز تعامل و هم افزایی سازنده دستگاه‌های اجرایی کشور با این نهاد‌های مردمی، رشد فزاینده خدمات رسانی به شهروندان و توسعه و عمران شهر‌ها و روستا‌های کشور را در ابعاد کمی و کیفی شاهد باشیم. ان شاءالله

والسلام

حسن روحانی

ریاست جمهوری اسلامی ایران

۱۴ تیرماه ۱۳۹۹

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حسن روحانی مدیریت شهری ویروس کرونا شهرداری ها و دهیاری ها شهر ها و روستا ها عرصه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش وزارت بهداشت برای افتتاح ۱۰ هزار تخت بیمارستانی جدید در سال ۱۴۰۳

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از افتتاح بیش از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت مردمی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم سال جاری ۹ تا ۱۰ هزار تخت دیگر به این تعداد افزوده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه وبدا، بهروز رحیمی اظهار کرد: در دولت مردمی و تاکنون بیش از ۳ هزار پروژه بهداشتی با رویکرد تقویت ساختار شبکه بهداشت کشور با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار تکمیل و وارد چرخه خدمت‌رسانی شده است.

وی با اشاره به تبدیل وضعیت حدود ۷۰ هزار نفر با استفاده از ظرفیت قانون ایثارگران و جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در این مدت تلاش کردیم تا دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی سنگین، سرمایه‌ای و با تکنولوژی بالا را به منظور تسهیل دسترسی مردم به خدمات در کشور توزیع کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از افتتاح بیش از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت مردمی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم سال جاری ۹ تا ۱۰ هزار تخت دیگر به این تعداد افزوده شود.

کد خبر 745512

دیگر خبرها

  • دستور مهم سردار سلامی به نیروهای سپاه
  • شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند
  • پیش‌شرط‌های مردمی‌سازی اقتصاد ایران
  • مردمی سازی در خراسان شمالی باید به جایگاه اصلی خود دست یابد
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • وضعیت بهتری در خصوص رشد اقتصادی و کاهش بیکاری نسبت به گذشته داریم
  • تلاش وزارت بهداشت برای افتتاح ۱۰ هزار تخت بیمارستانی جدید در سال ۱۴۰۳
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • دولت با حمایت از ساخت مردمی مسکن به دنبال تحقق شعار سال