Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مهرداد بابایی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : از مردم انتظار داریم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا و مهار این بیماری خطرناک ، رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک ، دستکش و مواد ضدعفونی و شستشوی مرتب دست ها را در اولویت زندگی خود قرار دهند.

وی بیان داشت: هفته گذشته تلفن ۱۱۵ اورژانس البرز ۱۳ هزارو۷۵۵ بار توسط مردم استان به صدا درآمد که بخشی از این تماس ها مربوط به امدادخواهی و مشاوره برای کرونا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی گفت: در این مدت سه هزار و۶۹۵ ماموریت شامل ۳۴۷ مورد امداد رسانی به حوادث ترافیکی و ۳۳۴۸ ماموریت نیز به منظور درمان و انتقال بیماران و مصدومین حوادث غیر ترافیکی صورت گرفت.

طی این مدت، ۳۰۷۲ نفر از خدمات پیش بیمارستانی اورژانس البرز برخوردار شده اند که تعداد بیماران اعزامی به مراکز درمانی توسط آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ البرز  ۱۲۱۱ نفر بوده و ۱۸۰ نفر نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.

همچنین با انجام چهار ماموریت در هفته ی گذشته، ۶ مصدوم در سطح استان از خدمات اورژانس هوایی البرز بهره مند شدند.

رییس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز گفت : با توجه به سیر صعودی شیوع ویروس کرونا و قرارگرفتن استان البرز در وضعیت قرمز، در تاریخ دهم تیرماه جاری  دبیرخانه ستاد کرونا در EOC مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی البرز تشکیل و تصمیم های لازم برای  مقابله بااین بیماری اتخاذ شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان البرز پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان البرز ویروس کرونا استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۹۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته بیش از ۱۷ هزار تماس مزاحمی با اورژانس گلستان گرفته شد

محمد جواد مقسمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در استان گلستان ۲۵ پایگاه شهری، ۳۹ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه هوایی مستقر هستند.

مقسمی گفت: سال گذشته ۴۰۱ هزار و ۶۴۰ مورد با مرکز ۱۱۵ استان تماس حاصل کردند که ۱۷ هزار و ۱۵۷ تماس مزاحمی بود.

وی کل مأموریت‌های استان گلستان را ۱۱۹ هزار و ۷۱۵ مورد اعلام کرد و افزود: طی یک سال گذشته ۷۷ هزار و ۵۳۲ بیمار توسط اورژانس ۱۱۵ گلستان به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: با توجه به مأموریت‌های انجام شده تیم‌های اورژانس ۱۱۵ گلستان توانستند ۳۲ هزار و ۱۵۳ نفر از بیماران را در محل درمان کنند.

وی تعداد کل مأموریت‌های جاده‌ای را ۵۷ هزار و ۱۸۵ مورد اعلام کرد و یادآور شد: ۶۲ هزار و ۵۳۰ مأموریت شهری و ۱۹ هزار و ۸۱۴ مأموریت حوادث ترافیکی در طول یک سال گذشته انجام شده است.

مقسمی اظهار کرد: در سال گذشته ۳۹ زایمان در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ استان انجام شد.

کد خبر 6084643

دیگر خبرها

  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • ارائه ۵۱ هزار مشاوره تلفنی در‌ بهزیستی البرز
  • سال گذشته بیش از ۱۷ هزار تماس مزاحمی با اورژانس گلستان گرفته شد
  • ارایه بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان در البرز
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به بیش از ۶۵۰ تماس تلفنی
  • برقراری بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان با بهزیستی استان البرز
  • تماس تلفنی وزیر امور خارجه سلطنت عمان با وزیر امور خارجه کشورمان
  • تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان