Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ اسداله ناکینی عصر شنبه به رسانه‌ها اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سمنان در راستای ارتقاء امنیت عمومی و برخورد با مجرمانی که آرامش مردم را به مخاطره می اندازند، طرح ها و برنامه های گوناگون و متنوعی را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی با اشاره به تاثیر سرقت در کاهش احساس امنیت تصریح کرد: ماموران پلیس فعالیت های خود را بر روی پیشگیری از این جرم و برخورد قاطع با سارقان متمرکز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: ماموران عملیات و تجسس کلانتری ۱۱ شهدای سمنان طی روزهای اخیر با تلاش و پیگیری های ویژه موفق به شناسایی اعضای باندی شدند که به سرقت های خرد اقدام می‌کردند. 

به گفته ناکینی، این باند ۵ نفره که بیشتر آنان معتاد هستند تاکنون به ۸۰ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

وی گفت: بنا بر اظهار نظر کارشناسان، ارزش اموال مسروقه توسط این باند بالغ بر ١.۵ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری ۳ مالخر نیز در همین خصوص خبر داد و با قدردانی از ماموران کلانتری ۱۱ شهدای سمنان تاکیدکرد: این گونه برنامه های پیشگیرانه و مقابله ای پلیس برای افزایش احساس امنیت با قوت ادامه دارد.

برچسب‌ها سمنان سرقت انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان سرقت انتظامی سمنان سرقت انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک باند قاچاق مواد مخدر از استان کرمان به شهرستان بابل با دو خودروی سواری، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این مأموریت، مأموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصدهای اطلاعاتی، موفق به شناسایی این سوداگران مرگ در حین ورود به استان از طریق محور هراز شدند.

سردارمفخمی در ادامه اظهار داشت: در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر متوقف و ضمن دستگیری ۴ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در این عملیات، در بازرسی ازخودروهای آنان در مجموع ۹۸ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۷۰۵ گرم تریاک کشف شد.

وی از دستگیری یکی از عاملان تهیه و فروش مواد مخدر در شهرستان بابل و در ادامه این عملیات خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با برشمردن آثار مخرب مواد مخدر بر پیکره جامعه از مردم خواست: در صورت شناسایی و برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر و هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6085359

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان
  • اعتراف دو سارق به ۴۰ فقره سرقت از تالار و باغ ویلاهای اطراف کرج
  • دستگیری باند چهار نفره منازل مسکونی در لنجان