Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@03:06:30 GMT

مشکلی برای تامین ماسک در خراسان جنوبی وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۹۴۰۳

مشکلی برای تامین ماسک در خراسان جنوبی وجود ندارد

آهنی با اشاره به الزامی شدن استفاده از ماسک از ۱۵ تیر ماه در اماکن عمومی و تجمعی خراسان جنوبی، گفت: هیچ جای نگرانی برای تامین ماسک در خراسان جنوبی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «غلامرضا آهنی» عصر امروز (۱۴ تیر) در گفتگو با رسانه های گروهی اظهار کرد: در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی و مسئولیت اجتماعی و با توجه به اینکه از فردا ۱۵ تیرماه استفاده همه شهروندان از ماسک در مکان های تجمعی و سرپوشیده الزامی است، اطمینان می دهیم ماسک مورد نیاز در سطح بازار استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از تامین و عرضه پیوسته ماسک در استان خبر داد و افزود: هیچ جای نگرانی برای تامین ماسک در استان وجود ندارد و در تمام داروخانه های متقاضی در حال عرضه است البته قیمت ها و نوع کیفیت ماسک‌ها ممکن است متفاوت باشد.

 

آهنی به الزامی شدن استفاده از ماسک از ۱۵ تیر ماه در اماکن عمومی و تجمعی اشاره کرد و ادامه داد: استفاده از ماسک در اماکن عمومی و فضاهای سرپوشیده موجب کاهش چرخه انتقال ویروس کرونا می‌شود.

 

وی بیان کرد: مردم همچنان باید نسبت به شیوع کرونا دغدغه داشته باشند و علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

 

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با تاکید بر اینکه از هر ماسکی که امکان دسترسی به آن وجود دارد توصیه می شود که مردم استان استفاده کنند، افزود:برای پیشگیری از شیوع این ویروس موقع سرفه و عطسه یا تماس با افراد بهترین یا در دسترس‌ترین روش، استفاده از ماسک است.

 

آهنی در پایان هشدار داد: مواد ضدعفونی کننده دست حتما باید از داروخانه ها تهیه شود چرا که امکان تقلب در الکل وجود دارد.

 

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: استفاده از ماسک توزیع ماسک خراسان جنوبي استفاده از ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون بارش باران در شهرستان‌های تایباد و خواف موجب لغزندگی سطح این جاده‌ها شده است.   یوسف بنی اسدی افزود: همچنین امروز بارش باران مسیر گناباد-فردوس، جاده ارتباطی اصلی بین خراسان رضوی و خراسان جنوبی، را تحت تاثیر قرار داده بود، اما از ساعتی قبل بارش در این مسیر متوقف شده است.   وی گفت: براساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی این بارش‌ها در روز‌های پایانی هفته شدت می‌گیرد که احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • مشهد تابستان سختی را پیش رو دارد، کمبود ۶ هزار لیتر بر ثانیه آب
  • اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • رژه اقتدار نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در روز ارتش
  • لطافت باران در خراسان جنوبی
  • نمایش توان و دستاورد‌های نیرو‌های مسلح در رژه روز ارتش
  • لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی
  • چالش تامین کودهای کشاورزی در خراسان شمالی