Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@04:49:22 GMT

کولاک شیاطین‌سرخ و صعود به رده چهارم

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۹۴۲۵

کولاک شیاطین‌سرخ و صعود به رده چهارم

از هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان بورنموث بود و به پیروزی ۵ بر ۲ دست یافت.

گل‌های این بازی را گرین وود ۲۹ و ۵۷، رشفورد ۳۵، مارسیال ۴۵ و برونو فرناندز ۵۹ برای منچستر یونایتد به ثمر رساندند و گل‌های بورنموث توسط استانیسلاس ۱۵ و کینگ در دقیقه ۴۹ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شاگردان سولشائر با این برد ۵۵ امتیازی شد و به رده چهارم موقتا صعود کرد.

در دیگر دیدار این هفته لستر سیتی با ۳ گل کریستال پالاس را شکست داد. در این بازی ایهیناچو ۴۹ و واردی در دقایق ۷۷ و ۹۰ برای لستر گل زدند. روباه‌ها با این پیروزی ۵۸ امتیازی شدند و جایگاه خود را در رده سوم حفظ کردند. کریستال پالاس هم با ۴۲ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.     منبع: خبر ورزشی

منبع: پارسینه

کلیدواژه: منچستریونایتد بورنموث فوتبال لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال

کاپیتان تیم ملی فوتسال می‌گوید منتظر مشخص شدن حریف بعدی ایران هستند تا با قدرت به مسیرشان ادامه دهند.

به گزارش ایسنا، علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال که به عنوان بهترین بازیکن زمین دیدار با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا انتخاب شد، در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود.

حسن‌زاده که در این بازی با یک گل و دو پاس گل نمایش درخشانی داشت، افزود: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند، توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم. 

وی گفت: در چنین مسابقاتی که موضع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد طبعاً حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد اما نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم. 

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد