Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@06:56:54 GMT

همشهری TV | اصلاح گرانی بسته‌های اینترنت همراه

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۹۴۵۴

‍‍‍‍‍‍

دریافت 16 MB کد خبر 527990 برچسب‌ها همشهری تی وی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرانی سرسام آور هزینه های یازدهمین نمایشگاه صنایع ریلی

تین نیوز

یازدهمین نمایشگاه صنایع ریلی 29 اردیبهشت ماه در حالی برگزار خواهد شد که فعالان صنعت ریلی از افزایش بی رویه هزینه های مشارکت در این رویداد به شدت گله دارند.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع ریلی امسال در مقطعی از سال برگزار می شود که از نظر تقویم نمایشگاهی، زمان مناسبی به شمار می رود. این نمایشگاه قرار است از 29 اردیبهشت ماه تا 1 خردادماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شود.

نکته قابل تامل این که امسال، هزینه های اجاره غرفه در نمایشگاه صنعت ریلی با افزایش شدید و غیرمنتظره مواجه شده و این گرانی فعالان صنعت ریلی را شوکه کرده است. بررسی ها نشان می دهد افزایش هزینه اجاره غرفه در نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته در ابتدا حدود 3 برابر بوده است که با انتقاد فعالان ریلی 30 درصد کاهش یافته با این وجود هزینه مورد اشاره فشار سنگینی به فعالان صنایع ریلی وارد می کند.

به نظر می رسد وزارت صمت و زیر مجموعه های این وزارتخانه یعنی سازمان توسعه تجارت و شرکت نمایشگاه های بین المللی باید در مورد این گرانی بی رویه و غیرقابل توجیه پاسخگو باشند. شرکت نمایشگاه های بین المللی تهران باید به این پرسش پاسخ دهد از سال گذشته تاکنون چه امکانات و تاسیسات جدیدی به سالن های نمایشگاهی افزوده شده که هزینه اجاره غرفه ها را سه برابر کرده است؟

از وزارت صمت نیز انتظار می رود نگاه دقیق تری به فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار امسال داشته باشد و معنا و مفهوم کلام رهبر انقلاب درباره رونق تولید با مشارکت مردم را یک بار دیگر با مدیران و مسئولان این وزارتخانه مرور کند چرا که به نظر می رسد برخی مسئولان این وزارتخانه در همین ابتدای سال در حال انجام اقداماتی هستند که نشان دهنده درک معکوس آنها از فرمایشات معظم له است!

شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران نیز ، که امسال بدون منازعه خاصی با بخش خصوصی میدان دار تام و تمام برگزاری نمایشگاه صنایع ریلی است، باید قدرت مدیریت و مذاکره و تعامل خود را وزارت صمت به نمایش گذاشته و فشار هزینه های نمایشگاه را از روی دوش بخش خصوصی کاهش دهد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بسته‌های همراه اول ویژه حج 1403 اعلام شد
  • بسته‌های همراه اول ویژه حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • گرانی سرسام آور هزینه های یازدهمین نمایشگاه صنایع ریلی
  • راه اندازی سایت جدید موبایل همراه اول در روستای دودر سیریک
  • نسل چهارم تلفن همراه در ۲ روستای نیکشهر راه‌اندازی شد
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • برقراری پوشش موبایل و اینترنت پرسرعت ۴G در روستا‌های دشتک سفلی و علیای تفت
  • در سفر با کودکان این باید و نبایدها را رعایت کنید | صلح با همسفران کوچک
  • ◄ گرانی 45 درصدی کرایه تاکسی به نام رانندگان به کام دیگران!
  • بهره‌مندی ۲ میلیون خانوار خراسان رضوی از اینترنت فوق پرسرعت