Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به لزوم تقویت شبکه‌های ارتباطی گیلان به‌ویژه در زمان بحران گفت: تقویت این شبکه‌ها از بروز آسیب‌های جدی جلوگیری می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، احمد دنیامالی عصر امروز در جلسه مجمع نمایندگان استان گیلان با مدیران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان با اشاره به لزوم تقویت شبکه‌های ارتباطی و فیبر نوری در سطح استان اظهار داشت: راه‌آهن و شرکت مخابرات بیش از 15 سال است که قراردادهای طولانی می‌بندند طوری‌که راه‌آهن در این حوزه به‌خوبی کسب درآمد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به لزوم تقویت شبکه‌های ارتباطی در سطح استان گیلان به‌ویژه در زمان بحران خاطرنشان کرد: بعضی مواقع با وجود داشتن امکانات و تجهیزات مختلف در زمان بحران اما هماهنگی خوبی بین دستگاه‌های اجرایی وجود شکل نمی‌گیرد که همین باعث بروز مشکلات مختلف می‌شود.

مردم بسیاری از مناطق گیلان فاقد تلفن ثابت و اینترنت هستند

نماینده مردم رشت در مجلس ‌‌نیز در این جلسه با اشاره به ضریب نفود تلفن همراه در مناطق استان اظهار داشت: باید بررسی شود که میزان استفاده از این ظرفیت‌ها چقدر است چون در بسیاری از مناطق گیلان، مردم از قطعی تلفن ثابت گله‌مند هستند و این قطعی یک مشکل جدی است که باید برطرف شود.

آغاز مسابقه کیفیت خدمات شبکه ارتباطی کشوردستگاه‌های اجرایی گیلان در پرداخت هزینه سرویس شبکه ارتباطی دولت مشکل دارنددستور وزیر ارتباطات برای توسعه شبکه ارتباطی در ‌خراسان جنوبی

محمدرضا احمدی سنگری به مشکلات تلفن همراه و عدم آنتن‌دهی آن در برخی روستاها اشاره کرد و افزود: در استفاده از اینترنت ADSL نیز بعضی مواقع شاهد هستیم که بابت آن پول پرداخت می‌شود ولی استفاده نمی‌شود یا حتی در بحران کرونا افرادی در اتصال به اینترنت مشکل اساسی داشتند و نمی‌توانستند مسائل آموزشی خود را پیگیری کنند و این‌ها مشکل است که باید برطرف شود.

وی لزوم تقویت پوشش‌های تلفن همراه در گیلان‌ و توسعه زیرساخت‌ها جهت رفع مشکلات مردم را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه مردم در این زمینه‌ها مطالبه دارند خاطرنشان کرد: ایران در حوزه ict رشد خوبی داشته اما باید ببینیم که میزان رضایتمندی مردم در این زمینه‌ها چقدر بوده به‌ویژه در پوشش تلفن همراه و اینترنت که اکثراً ناراضی هستند.

شبکه‌های ارتباطی گیلان از حیث امنیت خطوط ارتباطی نیازمند تقویت است

دیگر نماینده مردم رشت در مجلس ‌‌نیز در این جلسه با اشاره به اینکه مردم گیلان به‌لحاظ فرهنگی همواره به‌دنبال استفاده از تجهیزات جدید و تنوع در فناوری هستند که خوشبختانه اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است اظهار داشت: شبکه‌های ارتباطی استان گیلان به‌جهت امنیت خطوط ارتباطی نیازمند تقویت است.

سید‌علی آقازاده‌ دافساری با بیان اینکه در حوزه زیرساخت‌های نسل سوم و چهارم همراه اول در استان گیلان اقدامات خوبی انجام شده و از این زیر ساخت‌ها می‌توان برای نسل‌های بعدی و توسعه آن استفاده کرد ابراز داشت: چندین روستا در لشت نشاء و کوچصفهان به‌طور پیوسته فاقد شبکه‌ ارتباط هستند که باید به مطالبات آنان رسیدگی شود.

مهرداد گودرزوند چگینی، نماینده مردم رودبار در مجلس نیز در این جلسه مشکلات دسترسی به اینترنت و ارتباط با شبکه در رودبار را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: طرح دولت الکترونیک نیز باید به‌صورت جدی مورد توجه باشد لذا این طرح به شفاف‌سازی و اقتصاد کشور کمک می‌کند و فساد را کاهش می‌دهد.

قطعی برخی تلفن‌های ثابت و همراه با کمترین بدهی

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس نیز در این جلسه با بیان اینکه بسیاری از مردم در سطح شهرستان‌ به‌ویژه در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور همچنان با مشکل اینترنت و عدم آنتن‌دهی تلفن مواجه هستند اظهار داشت: فیبر نوری هم در این نقاط مورد توجه قرار نگرفت و درصد جمع‌آوری تلفن‌های WLL نیز مشخص نیست.

خلیل بهروزی‌فر با اشاره‌ به اهمیت آنتن‌دهی تلفن‌‌همراه در مسیر‌هایی همچون ماسوله و قلعه رودخانه فومن که به‌عنوان مناطق گردشگری و توریست‌پذیر مطرح می‌شوند خاطرنشان کرد: بعضی از نقاط در مسیرهای مذکور تا رسیدن به مقصد پوشش آنتنی ندارد و گاهی خود منطقه گردشگری هم با مشکلات مواجه است.

وی مشکلات تلفن‌های ثابت و تلفن همراه در بعضی مناطق که با کمترین بدهکاری یک طرفه یا به‌طور کلی قطع می‌شوند را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در بعضی مناطق روستایی، سیم مرتبط با تلفن‌ ثابت توسط اشخاصی سرقت می‌شود و همین باعث قطعی تلفن مردم می‌شود که لازم است پیگیری شود.

رسول فرخی میکال، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس نیز در این جلسه ارتباطات را یکی از اصل‌ترین نیازهای جامعه دانست و اظهار داشت: مردم بعضی مناطق در لاهیجان همواره پیگیر مشکلات اینترنت خود هستند از طرفی برخی دهیاری‌ها در سیاهکل نیز در زمینه اتصال کابل‌های مسی اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/612/ ز

R7877/P/S6,71/CT7 بیشتر بخوانید... امام‌جمعه کرمان: سرعت عمل، سادگی و سالم‌بودن اقدامات هلال‌احمر در زمان بحران ارزشمند است کرمان|شایعات در زمان بحران خدمت‌رسانی به مردم را سخت می‌کند روزنامه فایننشال تایمز: تحریمهای آمریکا علیه ایران باید در زمان بحران کرونا کاهش یابد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجمع نمایندگان نیز در این جلسه زمان بحران نماینده مردم استان گیلان تلفن همراه لزوم تقویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ سومین نشست مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی در سال جدید به منظور هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت در سازمان بهزیستی با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد.

در این نشست که با حضور رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت جناب حجه‌الاسلام والمسلمین «خداداده» و جناب حجه‌الاسلام و المسلمین «مشرف» معاون فرهنگی آستان مبارک حضرت معصومه (س) برگزار شد، برنامه‌های ستاد مرکزی دهه کرامت اعلام و مقرر شد برنامه‌های با برش زنانه و با تنظیم برنامه‌ها با محوریت بانوان تصمیم سازی‌هایی انجام شود.

در این نشست ضمن ارائه برنامه‌های پیشنهادی مصوب شورای سیاستگذاری روز دختر با هدف ایجاد هماهنگی و انسجام اجرای برنامه‌ها در سراسر کشور از دستگاه‌های اجرایی خواسته شود برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

از جمله برنامه‌های پیشنهادی این شورا می‌توان به دختران مشاور دستگاه‌های اجرایی، برگزاری پویش‌ها، دریافت نقطه نظرات و دیدگاه‌های دختران خطاب به رئیس جمهور، نمایشگاه روایت پیشرفت دختران، در حریم آستان، مراسم پدر دختری و چند ویژه برنامه دیگر که قرار است در ایام ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شود.

انسیه خزعلی، از مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی خواستند برنامه‌هایی نظیر تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم و تقدیر از نویسندگان کتاب‌هایی که با موضوع دختران و هویت دختران نگارش شده است، نیز مورد توجه قرار گیرد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، از کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده خبر داد و گفت: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد.

دیگر خبرها

  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • اجرای طرح زیست عفیفانه در جامعه ضروری است
  • سایت پسماند سراوان، درد بی درمان گیلان/ از جمع آوری سطل‌های زباله تا بحران زباله در آینده نزدیک + فیلم
  • استفاده از ظرفیت هنر و موسیقی در پیشگیری از اعتیاد ضروری است
  • دادگستری گیلان: قضات از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • بررسی بهره برداری از ظرفیت‌های مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • زمان مهاجرت ایرانیان ساکن ترکیه فرا رسید؟/ بحران اقتصادی در راه استانبول