Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزارت امور خارجه انگلیس با انتشار بیانیه‌ای مدعی شده است که لندن به برجام پایبند است و ایران باید همکاری سازنده‌ای در سازوکار حل اختلاف در این توافق داشته باشد. تاریخ انتشار: 21:12 - 14 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۴۶۱۸

خبرگزاری میزان - وزارت امور خارجه انگلیس روز شنبه به دنبال نامه وزیر امور خارجه کشورمان به جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیرامون عدم پایبندی تروئیکای اروپایی به برجام، بیانیه‌ای را صادر کرده که در آن آمده است: انگلیس به برجام متعهد است، اما این توافق به علت عدم پایبندی اصولی ایران به تعهداتش در خطر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر ایران میخواهد از برجام بهره‌مند شود باید به طور سازنده در سازوکار حل اختلاف که فرآیند آن از سوی سه کشور اروپایی آغاز شده همکاری کند و به احرای تعهداتش در چارچوب برجام بپردازد.

گفتنی است، «ظریف» در نامه‌ای به «بورل» تاکید کرده بود «مداخله‌های پادمانی بین ایران و آژانس در تضاد با بند‌های برجام بوده و می‌تواند بر مبانی همکاری موجود تاثیر بگذارد.»

بیشتر بخوانید: روسیه خواستار حل موارد اختلافات برجامی در چارچوب کمیسیون مشترک شد پاسخ بورل به نامه ظریف؛ «برای حفظ برجام مصمم هستم» اشاره «ظریف» به پیش نویس قطعنامه تروئیکای اروپایی با مضمون درخواست از ایران برای پایبندی به تعهدات خود در چارچوب «ان پی تی» و «پروتکل الحاقی» است که با ۲۵ رای مثبت اخیرا در شورای امنیت به تصویب رسید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: برجام وزارت امور خارجه انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت

گروه فیلم: تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران، امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه) با هدف اجرای تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در چارچوب سیاست‌های کلی نظام، سیاست‏‌های اقتصاد مقاومتی، تحقق سند چشم‏‌انداز و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دو طرف برای تحقق‌بخشیدن به اهداف مشترک و توسعه همکاری‌ها در رفع نیازها و ارتقای توانمندی‏‌های فناورانه کشور، بین محمد قنادی‌مراغه، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی ایران و وحیدرضا زیدی‌فر، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری امضا شد.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • انتقاد شورای اروپایی و سازمان ملل از قانون ضد مهاجرتی انگلیس
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • بورل: به همکاری با آنروا ادامه می دهیم
  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم
  • ایران و پاکستان هشت سند همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت
  • درخواست ۸۷۰ دانشگاه اروپایی برای افزایش بودجه تحقیق و توسعه
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و کاونتری + فیلم