Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: حدود ۵۰ تن عسل طبیعی در سال ۹۸ توسط مددجویان کمیته امداد تولید شده که ظرفیت بسیار بزرگی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، یحیی صادقی عصر امروز در قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی استان کرمان که با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد، اظهار داشت: جزیره‌ای عمل‌کردن سبب شده در خدمت به مردم نتیجه مطلوب گرفته نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بعضی از مناطق جنوب استان کرمان فقط به مردم کمک شده اما مردم توانمند نشدند گفت: باید خدمات به مردم را به سمت توانمندسازی سوق داد تا بتوانیم خلق ثروت کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه حدود 50 تن عسل طبیعی در سال 98 توسط مددجویان کمیته امداد تولید شده که ظرفیت بسیار بزرگی است افزود: در جنوب استان کرمان می‌توانیم با احداث گلخانه و آموزش به مردم از آنها یک فرد توانمند بسازیم.

رزمایش کمک‌های مومنانه کمیته امداد استان کرمان آغاز شد+عکستفاهم‌نامه صندوق ضمانت تسهیلات اشتغال مددجویان کمیته امداد کرمان امضا شدسیل به 105 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد کرمان آسیب وارد کرد

در این جلسه محمدعلی روح‌اللهی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کرمان اظهار داشت: تشکیل قرارگاه خدمات اجتماعی در استان کرمان یک نیاز بود که خوشبختانه امروز شاهد راه‌اندازی آن هستیم.

وی با بیان اینکه در استان کرمان معین‌های اقتصادی کارهای خوبی انجام دادند ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به‌عنوان معین اقتصادی شهرستان راور اقدامات پایه‌ای خوبی بر مبنای اشتغال انجام داده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کرمان بیان کرد: یکی از آفات جلسات این است که اکثر جلساتی که تشکیل می‌شود و مصوبات خوبی هم دارد بعد از جلسه به فراموشی سپرده می‌شود.

وی با بیان اینکه در جلسات باید وظیفه هر کس برای کار عملیاتی مشخص باشد گفت: خدمت به مردم فقط در بحث اقتصادی نیست و در مسائل فرهنگی نیز باید برنامه داشته باشیم.

در این جلسه سرهنگ حجت‌الله پاداش رئیس بسیج سازندگی استان کرمان نیز اظهار داشت: در حوزه سلامت روحی و روانی نیز باید توجه شود.

رئیس بسیج سازندگی استان کرمان با اشاره به اینکه سپاه به‌دنبال اجرای طرح‌های زودبازده عام‌المنفعه است، گفت: نهضت جهش تولید را در برنامه داریم و در این امر نیازمند همکاری تمام نهادها و دستگاه‌ها هستیم.

انتهای پیام/511/ ز

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان بیشتر بخوانید... ‌۲۰ هزار خانوار جدید زیرپوشش کمیته امداد کرمان قرار گرفت‌ مددجویان کمیته امداد کرمان ۳۶ خدمت این نهاد را الکترونیکی دریافت کنند ۲۰ هزار دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد کرمان قرار دارند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان کمیته امداد استان کرمان مددجویان کمیته امداد کمیته امداد کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۹۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: مردم در سال قبل ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه در صندوق صدقات انداختند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید مرتضی بختیاری؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره میزان صدقات مردم اظهار کرد: مردم در سال قبل 700 میلیارد تومان صدقه در صندوق صدقات انداختند.

مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی 30 درصد افزایش می‌یابدوی گفت: البته میزان صدقات مردم در صندوق‌های صدقات به همراه کمک‌های آنها در سامانه ایتام نیز 3 هزار 400 میلیارد تومان به ایتام کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز