Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@08:32:11 GMT

طلسم عجیب رونالدو در یوونتوس باطل شد! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۹۶۳۳

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس بالاخره موفق شد با ضربه ایستگاهی برای این تیم گلزنی کند.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در این حدود دو فصل بازی برای یوونتوس عملکرد درخشانی داشته و موفق به زدن گل های فراوانی شده است، اما عدم موفقیت در تبدیل به گل کردن ضربات ایستگاهی را شاید می شد تنها نقطه منفی کارنامه فردی ستاره پرتغالی نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما در دیدار امروز یوونتوس مقابل تورینو در دربی دلاموله بالاخره این اتفاق رخ داد. در اواسط نیمه دوم بود که بیانکونری صاحب یک موقعیت ایستگاهی شد و ستاره باتجربه پرتغالی با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه گل سوم تیمش را وارد دروازه حرف کرد و اختلاف را به دو گل افزایش داد.

 

این اولین بار بود که کریستیانو رونالدو از این روش برای یوونتوس گلزنی کرد. در دوران حضور در بیانکونری اتهام عدم توفیق در ارسال پاس گل و زدن ضربات ایستگاهی به رونالدو زده می شد که او در چهر بازی اخیر چهار پاس گل داده و امروز نیز اینگونه موفق به گلزنی شده است.  همچنین اکنون کریستیانو رونالدو در این فصل 25 گل در سری آ به ثمر رسانده و این بدان معناست که او به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شده که در یک فصل در لیگ برتر، لالیگا و سری آ 25 گل یا بیشتر وارد دروازه رقبا کرده است.  رونالدو پیش از این 42 بار در یوونتوس در نواختن ضربات ایستگاهی ناکام مانده بود.

 

 

 

 

یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه مشکوک به گل الکلاسیکو؛ توپ وارد دروازه شد؟ + ویدئو

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # بارسلونا ، رئال مادرید سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • صحنه مشکوک به گل الکلاسیکو؛ توپ وارد دروازه شد؟ + ویدئو
  • ضربه ضعیف کاسمیرو در ضربات پنالتی بازی کاونتری و منچستریونایتد / فیلم
  • حمله بلینگام به رکورد رونالدو در ال‌کلاسیکو
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!
  • سیتی فینالیست شد / سیلوا اشتباه خود را با گل صعود جبران کرد
  • ضربه ایستگاهی بی نقص روبرتو باجو مقابل دورتموند (1995/4/20) / فیلم
  • پلی به گذشته؛ گل کریستیانو رونالدو به بارسلونا در وقت های اضافه فینال کوپا دل ری 2011 / فیلم
  • کریستیانو رونالدو ریش گذاشت + عکس
  • (عکس) تصاویر وایرال شده از کریستیانو رونالدو با ریش؛ ماجرا چیست؟