Web Analytics Made Easy - Statcounter

درخشش هافبک پرتغالی شیاطین سرخ ادامه دارد.

طرفداری - در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس، دو تیم منچستریونایتد و بورنموث به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه پر گل 5-2 به سود شیاطین سرخ به پایان رسید.

به گزارش Opta، برونو فرناندز در دومین بازی پیاپی موفق به گلزنی شد و تا به ایجای کار، در 10 گل فصل جاری منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس نقش مستقیم داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مرور نکات آماری بازی منچستریونایتد و بورنموث می پردازیم:

منچستریونایتد در 16 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها شکست ناپذیر بوده است (12 پیروزی و 4 تساوی) که این بهترین روند شکست ناپذیری در میان تیم های حاضر در لیگ برتر انگلیس است. میسون گرینوود در فصل جاری لیگ برتر انگلیس موفق به ثبت 8 گل شده است. تنها مایکل اوون، وین رونی و رابی فاولر با 18 سال سن موفق شده اند تا این تعداد گل را در یک فصل به ثمر برسانند. مارکوس رشفورد پس از گلزنی مقابل بورنموث، پس از وین رونی به اولین بازیکنی تبدیل شد که موفق شده تا 20 گل برای منچستریونایتد در یک فصل و در تمامی رقابت ها به ثمر برساند. پس از کریستیانو رونالدو و کارلوس توز در فصل 08-2007، مارسیال و رشفورد موفق شدند تا هر کدام 10 گل در بازی های خانگی فصل جاری لیگ برتر انگلیس به ثمر برسانند. برونو فرناندز در نهمین بازی خود در لیگ برتر انگلیس، تعداد گل ها و پاس گل های خود را به عدد 5 رساند و توانسته تا در 10 گل فصل جاری منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس تاثیر مستقیم داشته باشد. از این لحاظ او در کنار اریک کانتونا و رابین فن پرسی موفق شده تا در سریع ترین زمان ممکن در 10 گل منچستریونایتد در یک فصل تاثیر مستقیم داشته باشد. از دسامبر 2011، منچستریونایتد برای اولین بار موفق شده تا 5 گل در یک بازی خانگی به ثمر برساند. آخرین بار، شیاطین سرخ در بازی مقابل ویگان در دسامبر 2011 موفق شدند تا در ورزشگاه اولدترافورد 5 گل به ثمر برسانند. برونو فرناندز میسون گرینوود در میان 5 بازیکن 18 ساله در لیگ برتر انگلیس قرار دارد که موفق شده تا 8 بیشترین تعداد گل ممکن را در این سن به ثمر برساند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس موفق شده فصل جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت تن‌هاخ و نیمه کاره ماندن نشست خبری سرمربی هلندی

سرمربی یونایتد بعد از توقف برابر بورنموث اعتراف کرد تیمش فوتبال خوبی برابراین تیم بازی نکرد.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم بورنموث و منچستریونایتد در هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس با تساوی دو بر دو به پایان رسید. بورنموث میزبان در طول بازی دو بار پیش افتاد اما نتوانست برتری‌اش را حفظ کند.

شیاطین سرخ با گل‌های برونو فرناندز (یک گل از روی نقطه پنالتی) به گل‌های دومینیک سولانکه و جاستین کلایورت پاسخ دادند تا تنها یک امتیاز از این دیدار به دست بیاورد ولی برتری پرگل نیوکاسل برابر تاتنهام باعث شد تا یونایتد یک پله در جدول رده‌بندی سقوط کند و به رده هفتم برسد.

به گزارش اسکای اسپورت، اریک تن هاخ، سرمربی یونایتد در صحبت‌هایی بعد از این دیدار گفت: می‌دانیم که باید برنده شویم چون می‌خواهیم به بالای جدول برسیم. در نیمه اول مشکلاتی داشتیم و مگوایر نیز مصدوم شد اما او در بازی ماند چون به او نیاز داشتیم. بازیکنان من بهتر از این هستند و باید فوتبال بهتری بازی می‌کردیم. نکته خوب در این دیدار این بود که ما دو بار  به بازی برگشتیم و بازی را به تساوی کشاندیم.

سرمربی یونایتد در پاسخ به این سوال که آیا رسیدن به رتبه هشتم یا پایین‌تر نگرانش می‌کند یا خیر؟ گفت: در مورد این سوال نظری نمی‌دهم چون در این لحظه مهم نیست. در ادامه خبرنگاری از اریک تن هاخ سوال کرد که امسال ضعیف‌ترین فصل یونایتد در لیگ برتر است یا خیر؟ که مربی هلندی از این سوال عصبانی شد و نشست خبری را ترک کرد.

منچستریونایتد با ۵۰ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر قرار دارد و بورنموث با ۴۲ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد. یونایتد تنها امیدش در این فصل قهرمانی در جام حذفی است؛ جایی که در نیمه نهایی باید به مصاف کاونتری برود و شاگردان تن هاخ امیدوار هستند فصل را با یک قهرمانی به پایان ببرند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رکورد عجیب و منفی برای تیم پرافتخار؛ نشانی از بزرگی در این تیم دیده نمی‌شود
  • نکته آماری جالب در جدول گلزنان لیگ برتر
  • عصبانیت تن‌هاخ و نیمه کاره ماندن نشست خبری سرمربی هلندی
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و بورنموث +فیلم
  • تن هاخ: صبوری هواداران به خودشان بستگی دارد؛ در حد توانمان بازی می‌کنیم
  • خلاصه بازی بورنموث 2-2 منچستریونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • منچستریونایتد و فراموشی فرمول پیروزی؛ سهمیه باد آورده هم از دست رفت؟
  • ببینید | خلاصه بازی بورنموث ۲ - منچستریونایتد ۲
  • منچستریونایتد به بورنموث هم امتیاز داد
  • بورنموث - منچستریونایتد؛ ترکیب رسمی