Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پیکان تهران به وسیله پرتاب اوت آکروباتیک دروازه ذوب‌آهن را باز کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دو تیم ذوب‌آهن و پیکان در بیست و سومین هفته لیگ برتر و در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف هم رفتند. این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان در جریان است.

*بازیکنان ذخیره دو تیم با رعایت فاصله اجتماعی روی سکوها حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*گل تیم پیکان روی پرتاب اوت آکروباتیک توسط نادر محمدی و با سرزنی فراز امامعلی به دست آمد.

* پس از گل پیکان، داور مسابقه در دقیقه 31 زمان استراحت را اعلام کرد تا بازیکنان آب بنوشند اما بازیکنان دو تیم زودتر از زمان مقرر به زمین برگشتند.

* داور این مسابقه 3 دقیقه وقت تلف شده در نیمه اول اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر اصفهان پیکان فوتبال هفته بیست و سوم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۹۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی، سرمربی پیکان در کنفرانس خبری پیش از بازی با هوادار گفت: بازی با هوادار سخت است چراکه یک تیم متحول شده با مسعود شجاعی هستند. هوادار تیمی است که تاسیسش کار خود من بوده و بازی فردا تداعی خاطره است برای من و هوادار. از زمانی که آقای شجاعی مسئولیت فنی تیم را برعهده گرفته، تیم کاملا پیشرفت کرده است.

او اضافه کرد: ما بنا به سیاست‌مان در پیکان سعی کردیم ذهنیت تیم را عوض کنیم که تیم به نباختن عادت بکند. تا حدودی موفق شدیم و در نیم فصل دوم شرایط خوبی را داریم اما کار تمام نشده است. باید در تمام دقایق بازی باهوش باشیم و تمرکز داشته باشیم.

عنایتی در مورد جوانگرایی پیکان گفت: سیاست باشگاه پیکان مبتنی بر ساختن بازیکنان جوان است که این سیاست را تا حدودی پیش بردیم و موفق بودیم. بازیکنان جوان با کیفیت داریم. هفته پیش مقابل مس رفسنجان دو بازیکن جوانان بازی دادیم و توانستیم به اهداف‌مان برسیم و امیدوارم در ادامه لیگ بازیکنان جوان بیشتری را بازی بدهیم.

سرمربی پیکان ادامه داد: شرایط جدولی‌مان بد نیست. چند هفته استرس داشتیم اما از این موضوع فاصله گرفتیم و تلاش می‌کنیم با کمک مجموعه در پایان فصل جایگاه خوبی را در جدول داشته باشیم و فصل را به پایان برسانیم‌.

او در مورد تفکر هجومی رضا عنایتی گفت: ما طبق اهداف‌مان پیش می‌رویم. اگر بازی سه-سه شود بیشتر می‌پسندم تا بازی صفر-صفر بشود. تمرینات خیلی خوبی در پیکان داشتیم و شخصی با مهاجمانم کار کردم و همکارانم تمام تلاش‌شان را انجام دادند و تا حدود زیادی موفق شدیم. باید فکر اساسی هم انجام دهیم که تیم‌مان گل نخورد. چون گل خوردن مختص بازیکنان دفاعی نیست.

عنایتی در مورد بازیکنان جوان تیم اضافه کرد: ما در ذهن‌مان این نیست که با بازیکنان جوان انفرادی کار کنیم چون بازیکنان جوان‌مان کنار باتجربه‌ها بیشتر می‌توانند موفق باشند. جا دارد از بزرگ‌های تیم‌مان تشکر کنم که جوان‌ها با آرامش خاطر کار می‌کنند. سیاست پیکان جوانگرایی و سازندگی است‌. باشگاه پیکان در این موضوع پیشقدم است و تا انتهای لیگ پنج، شش بازیکن جوان معرفی می‌کنیم.

او در مورد تمرین پیکان بلافاصله بعد از رسیدن به فرودگاه گفت: ما چون زمان کمی تا بازی هوادار داشتیم این تصمیم را گرفتیم و هماهنگ کردیم و تمرین ریکاوری را انجام دادیم. اگر این تمرین را نمی‌کردیم یک روز استراحت نداشتیم.

دیگر خبرها

  • فلاح: دوست داشتم برای آقای گلی تلاش کنم
  • شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور
  • بازیکنان سپاهان بدون استراحت در باغ فردوس!
  • سامان نریمان و ناامیدی از ۶ پاس گل نشده!
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • پاکدل مستقیم به رختکن رفت!
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد