Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حبیب اله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان با بیان اینکه مرحله اول آزمون الکترونیکی انتخاب و انتصاب مدیران مدارس آبادان در تاریخ ۲۶ خرداد سال جاری با حضور ۷۷ داوظلب به صورت آنلاین بر گزار شد گفت: از این تعداد شرکت کننده ۲۸ متقاضی پست مدیریت مدارس، امتیاز لازم برای حضور در مرحله فرآیند مصاحبه حضوری را بدست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:توجه به اصل شایسته سالاری و انتخاب افراد تأثیرگذار در حوزه تعلیم و تربیت در انتخاب و انتصاب مدیران مدارس بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت متبوع بوده است و با حضور همکاران باتجربه ستادی در حال برگزاری است.

مدیر آموزش و پرورش آبادان تصریح کرد:در مراحل انتخاب و انتصاب مدیران مدارس و مصاحبه پیرامون سه محور مدیریت و برنامه ریزی، ویژگی‌های شخصیتی و روان شناختی، مهارت‌های تخصصی و فنی از مولفه‌های اصلی فرآیند مصاحبه است.

مرحله ی مصاحبه حضوری انتخاب و انتصاب مدیریت مدارس شهرستان آبادان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از امروز، شنبه  آغاز و تا روز یکشنبه  ۱۵ تیر  ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش انتصاب مدیران مدارس انتخاب و انتصاب مدیران مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ شرط پذیرش نهایی داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳

آفتاب‌‌نیوز :

 کارنامه اولیه آزمون نیمه متمرکز دکتری ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است و داوطلبان مجاز باید از روز شنبه اول اردیبهشت ماه تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته‌محل در صورت وجود) با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

گزینش نهایی در هر یک از کدرشته محل‌های آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۳ از بین داوطلبانی صورت میگیرد که واجد ۴ شرط هستند.

۱. بر اساس اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده باشند.

۲. نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی در زمان مقرر اقدام کنند.

۳. حد نصاب نمره علمی لازم را در کدرشته محل‌های انتخابی کسب کرده و برای مرحله دوم (مصاحبه) و بررسی سوابق علمی و پژوهشی آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور معرفی شده باشند.

۴. در مرحله دوم مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی در یک یا چند دانشگاه شرکت و حدنصاب نمره این مرحله را در کد رشته محل‌های انتخابی کسب کنند.

همچنین داوطلبان آزمون دکتری باید بدانند که پذیرش نهایی در هر کدرشته محل مطابق ظرفیت در هر یک از سهمیه‌های مصوب و پس از تأیید صلاحیت‌های عمومی انجام میشود.

 سهمیه‌های رزمندگان و ایثارگران و مربیان مطابق ضوابط مندرج در صفحات ۱۸ تا ۲۱ دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون (شماره ۱) و صفحه ۱۰ این دفترچه راهنما اعمال میشود.

 دفترچه راهنما نیز از لینک زیر قابل مشاهده است:

 

https://www۸.sanjesh.org/download/۱۴۰۳/phd/cs/NOETCSphd۱۴۰۳_v۱.pdf

مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی مرحله دوم ازمون دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تحت پوشش وزارت علوم تحقیقات و فناوری به صورت حضوری انجام خواهد شد.

دانشگاه‌ها و مؤسسات مجری مقطع دکتری چگونگی تشکیل پرونده داوطلبان، زمان و مکان برگزاری آزمون نحوه مصاحبه علمی یا برگزاری آزمون تخصصی را از طریق درگاه اطلاع رسانی خود به داوطلبان

اعلام خواهند کرد.

آزمون (مصاحبه) و بررسی سوابق علمی و پژوهشی در مؤسسه برای هر داوطلب صرفاً یک بار انجام میشود و عدم مراجعه داوطلبان در مرحله دوم آزمون به منزله انصراف آنان تلقی شده و برگزاری مجدد مرحله دوم

مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی برای آن دسته از داوطلبان که در این مرحله شرکت نکرده‌اند امکان پذیر نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ۴ شرط پذیرش نهایی داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد
  • فرآیند انتخاب مشاور برای برقی‌سازی وسایل نقلیه کلید خورد
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • آغاز مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • مرحله واریز وجه ناشران برای حضور در نمایشگاه كتاب تهران آغاز شد
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد
  • آغاز فرآیند انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه استاندارد قزوین
  •  آغاز فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد
  • استیلی: رفیعی متحول شده است و وسط زمین را مدیریت می‌کند