Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@08:55:09 GMT

ظرفیت تخت های ویژه کرونا در شهر اصفهان پر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۱۹۶۹۹

محمدرضا محبوب فر در گفت و گو با مهر با اشاره به قرار گرفتن وضعیت هشدار اصفهان در مقابل بیماری کرونا، اظهار کرد: ظرفیت بیمارستان‌های الزهرا، خورشید، امین، غرضی و شریعتی پر شده است و بخشی از مبتلایان به بیمارستان‌های خصوصی ارجاع و یا در خانه قرنطینه می‌شوند.

وی افزود: اگر شهروندان به دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک پایبند نباشند در دو هفته آینده اصفهان در وضعیت قرمز قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا توصیه کرد: لازم است شهروندان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی حساسیت به خرج دهند تا بتوان این وضعیت را مدیریت کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان خواستار تجهیز بیمارستان‌های افغانستان توسط کمیته صلیب سرخ شد

سرپرست وزارت امور خارجه حکومت طالبان امروز (یکشنبه) در دیدار با رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در آسیا و اقیانوسیه گفت که این سازمان بیمارستان‌های افغانستان را تجهیز کند.

به گزارش مشرق، دفتر مطبوعاتی وزارت امور خارجه حکومت سرپرست طالبان با نشر بیانیه‌ای از دیدار مولوی امیرخان متقی سرپرست این وزارتخانه با الکساندر متیو رئیس کمیته‌ بین‌المللی صلیب سرخ در آسیا و اقیانوسیه و هیات همراه‌ وی خبر داد.

در این دیدار، سرپرست وزارت امور خارجه حکومت سرپرست طالبان ضمن قدردانی از فعالیت‌ها، خدمات و همکاری‌های سازمان صلیب سرخ با افغانستان خواستار تجهیز بیمارستان‌های افغانستان برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بهتر به شهروندان شد.

از طرفی، الکساندر متیو در این دیدار با تقدیر از همکاری‌های حکومت سرپرست طالبان و به ‌ویژه وزارت امور خارجه این حکومت با این سازمان گفت: در یک سال اخیر، ۲۸ میلیون فرانک سوئیس صرف فراهم کردن خدمات بهداشتی و درمانی، آب آشامیدنی و رسیدگی به بلایای طبیعی برای پنج میلیون نفر از مردم افغانستان شده است.

اکنون با توقف کمک‌های جامعه جهانی، سیستم بهداشتی و درمانی افغانستان با مشکلات مختلفی مواجه است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • پزشک مصری بازگشته؛ از وضعیت اسفناک غزه گفت
  • طالبان خواستار تجهیز بیمارستان‌های افغانستان توسط کمیته صلیب سرخ شد
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • تکمیل بیش از ۸۰ درصد زیرساخت‌های بهداشتی در خوزستان
  • اجرای برنامه‌های متنوع ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۷ 
  • اجرای ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی در آذربایجان شرقی