Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین معروفی با بیان اینکه اثر قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی در حوادث غیر مترقبه است، گفت: سه مرحله کمک مومنانه در عید قربان، ماه محرم و ماه صفر خواهیم داشت که در این راستا اولویت بندی خواهیم کرد که در کدام مناطق نیاز بیشتر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار حسین معروفی عصر امروز در اولین جلسه قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی با بیان اینکه تجربیات خوب و موفقیت آمیزی در زمینه قرارگاه خدمات اجتماعی داریم، گفت: در سیل سال گذشته استان گلستان اثر هماهنگی های انجام شده در قرارگاه خدمات اجتماعی را مشاهده کردیم و در سیل رودبار جنوب در ابتدای سال نیز با هماهنگی نسبی و خوب نهادهای انقلابی در کمک به مردم آسیب دیده اثر گذار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که در سطح استان داریم در نقاط مختلف شمال،جنوب، شرق و غرب نیازمند اقداماتی هستیم که در برخی از مناطق این نیاز بیشتر احساس می شود.

وی با اشاره به شرایط در منطقه دهرضا شهرستان ریگان و بیان اینکه برخی از نقاط در این منطقه شرایطی بدتر از جنوب استان دارد، تصریح کرد: ضریب محرومیت در برخی از نقاط شرق استان بالای 9 است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه باید از دلالی جلوگیری کرد، اظهار داشت: در راستای برطرف کردن این مسئله شبکه انتقال محصولات کشاورزی از جنوب استان را توسط سپاه انجام خواهیم داد.

سردار معروفی با بیان اینکه در اولویت خدمات باید از موازی کاری جلوگیری کنیم که قطعا نتیجه بهتری خواهیم گرفت، تصریح کرد: مهم آن است که مردم در صحنه قرار گیرند و امید در جامعه ایجاد شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه استان کرمان جزو پنج استان دارای مشکل آب است، عنوان کرد: مکتب حاج قاسم، مکتب امام و مقام معظم رهبری است و مکتب ایشان مکتب خدمت به مردم است.

وی ابراز کرد: در پی شیوع بیماری کرونا تعداد 39 هزار و 200 نفر شناسایی شدند و این افراد تنها کسانی بودند که به هیچ ارگان و فردی وصل نبودند.

این مقام مسئول اظهار کرد: سه مرحله کمک مومنانه در عید قربان، ماه محرم و ماه صفر خواهیم داشت که در این راستا اولویت بندی خواهیم کرد که در کدام مناطق نیاز بیشتر است.

سردار حسین معروفی با تأکید بر اینکه اثر قرارگاه خدمات اجتماعی جبهه انقلاب اسلامی در حوادث غیر مترقبه است، بیان کرد: موضوعات آسیب‌های اجتماعی، حاشیه‌نشینی، طلاق و اعتیاد در دستور کار معاونت اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه خط قرمز انقلاب مردم هستند چرا که آنان پای انقلاب ایستاده اند و ما برای خدمت به مردم خط قرمز نداریم، تأکید کرد: در قرارگاه خدمات اجتماعی حساسیت داریم تا کسی بهره سیاسی از ما نگیرد و این قرارگاه به منظور بهره برداری فرد و حزب تلقی نشود؛ چرا که پروتکل جبهه انقلاب نوکری به مردم است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سپاه ثارالله استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر وزیر کشور از «وعده صادق» نیرو‌های مسلح

 متن پیام  احمد وحیدی وزیر کشور در خصوص عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق» به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ کانَ حَقًّا عَلَیْنا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ‌

«عملیات وعده صادق» غیورمردان نیرو‌های مسلح که در پاسخ به حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولی ایران در سوریه و شهادت چند تن از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان انجام شد، اراده قوی جمهوری اسلامی در انتقام از مجرمان را به منصه ظهور گذاشت.

عملیات تنبیهی که در پی فرمان رهبر معظم انقلاب و مطالبه و حمایت ملت سرافراز ایران انجام شد و موجی از شادی را در بین مردم منطقه ایجاد کرد، پاسخی بی سابقه به جنایات رژیم اشغالگر قدس است که بی‌شرمانه تمامی قواعد و قوانین بین‌المللی و انسانی را نقض می‌کند.

پیام این عملیات، مقابله با عامل اصلی بی ثباتی در منطقه و همچنین پرچمداری ایران در حمایت از جبهه مقاومت و مستضعفان عالم است که گفتمان اصلی انقلاب اسلامی، سیره بنیانگذار کبیر آن و هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر این راهبرد استوار است.

اینجانب، ضمن تبریک این عملیات غرورآفرین به فرماندهی معظم کل قوا و ملت شریف ایران، از شورای عالی امنیت ملی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و ستاد کل نیرو‌های مسلح که با این اقدام مقتدرانه، پوشالی بودن این رژیم را بیش از پیش نشان دادند، قدردانی می‌کنم و یاد شهدای گرانقدر جبهه مقاومت را گرامی می‌دارم.

احمد وحیدی

وزیر کشور

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران جبهه مقاومت را امیدوارتر کرد
  • پوشالی بودن رژیم صهیونیستی با عملیات «وعده صادق» بیش از پیش عیان شد
  • عملیات «وعده صادق» پوشالی‌بودن رژیم صهیونیستی را نشان داد
  • وعده صادق نیروهای مسلح، پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را بیش از پیش نشان داد
  • تقدیر وزیر کشور از «وعده صادق» نیرو‌های مسلح
  • ملت ایران مراقب تبلیغات رسانه‌ای دشمن باشند
  • نصب سیاه چادرها تأثیر گذار در کاهش تصادفات خراسان جنوبی
  • عملیات سپاه در عمق اسرائیل اقتدار ملی ایران را نشان داد
  • هدف ایران مبارزه با جبهه‌های باطل است/ تا پای جان پای اسلام و تمامیت اراضی ایران هستیم
  • تأثیر تحولات اجتماعی بر هنر انقلاب