Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل بانک شهر، فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاری ها را به شهرداران، دهیاران و تمامی کارکنان تلاشگر و خدوم در مدیریت شهری، تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر؛ متن پیام احمد درخشنده به شرح زیر است:
بسمه تعالی
بالندگی و شکوفایی سرزمین عزیزمان ایران اسلامی پیوسته با عزم و پشتکار تمامی خادمان و تلاشگران حوزه مدیریت شهری و روستایی مبتنی بر مشارکت مردمی و عمومی میسر و محقق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برنامه­ریزی، مدیریت و ارائه خدمات شهری نوین و گوناگون از سوی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها توانسته شاخصه­های کیفیت زندگی هم­میهنان عزیزمان را بهبود و با بسط و گسترش روحیه شادابی، امیدواری، اعتماد اجتماعی و تلاش در جهت زیبا سازی سیما و منظر شهری، سطح خوشبختی شهروندان را ارتقا بخشیده و رضایت مندی همگانی را فراهم نماید و نیز در ایجاد توسعه پایدار شهری و روستایی نقش مهمی را ایفا نماید.
بانک شهر افتخار دارد با سرلوحه قراردادن اصل خدمت به شهروندان و با هدف مشارکت موثر در تحقق توسعه شهری فراگیر و پایدار، با ارائه خدمات مناسب به شهرداری ها و با تأمین و حمایت مادی و معنوی از طرح ها و پروژه های عمرانی، همگام و همراه با مجموعه مدیریت شهری، در مسیر توسعه، گام های محکم و سازنده ای برداشته و به عنوان یک اهرم مالی در کنار مدیریت شهری به ایفای نقش در شهرها بپردازد.
اینجانب فرارسیدن 14 تیرماه، روز خجسته شهرداری ها و دهیاری ها را به همه ی مدیران و تلاشگران عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریک عرض نموده و از پروردگار متعال برای همه خدمتگزاران پرتلاش و راستین میهن مانا و سرفرازمان، توفیق و سرافرازی آرزومندم.
احمد درخشنده

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری ها و دهیاری ها مدیریت شهری بانک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: مدیریت اجرایی استان خود را مدیون مردم می‌داند و باید نسبت به آنها باید تعهد داشته باشیم.

محسن افشارچی امروز (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه) در مراسم گرامی‌داشت روز شورا که در دانشگاه زنجان برگزار شد، اظهار کرد: نهاد شورا اصلی‌ترین ساختار مردم‌سالاری دینی بوده و جایی است که اگر قرار باشد در حوزه تحزب رشد داشته باشیم قطعا مجموعه شوراها بخش نخست کار خواهد بود.

وی تصریح کرد: امید به شوراها زیاد است و در مدت‌زمان تشکیل آن شاهد بلوغ آن هستیم. در حوزه شوراهای شهری و روستایی در استان اقدامات خوبی انجام شده است و تلاش شد تا ارزش‌افزوده شرکت‌ها در استان باشد که باعث جهش شده است و این ادامه‌دار خواهد بود.

وی ادامه داد: سال قبل ۱۷۰۰ میلیارد تومان پرداختی داشتیم که امیدواریم این عدد به دو هزار میلیارد تومان برسد و این مقدار به اندازه بودجه عمرانی استان است.

افشارچی افزود: با توجه به اینکه درآمد ارتقا می‌یابد، برنامه‌ریزی‌ها باید دقیق باشد و باید انرژی و تمرکز زیاد شود تا برای سال‌های آینده ثروت ایجاد شود.

وی گفت: سرانه بودجه شهرداری‌های استان ۳.۶ برابر شده که عدد قابل توجهی است و باید تمرکز شود علاوه بر ارزش افزوده توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تولید ثروت شود. انتظار ما این است که اعضای شورا بلندمدت برنامه‌ریزی کرده و دید بلندمدتی بر امور داشته باشند.

استاندار زنجان یادآور شد: دهیاری‌ها اوضاع نسبتا خوبی در استان دارند، ولی موضوع این است که دهیاران روستایی‌ها را به سمت تولید سوق دهند. روستاها باید مولدتر از شرایط فعلی شوند.

وی در بخش دیگری گفت: در رابطه با موضوع آب در بخش کلان پیگیر امور هستیم، ولی در بخش خرد باید خودمان کار کنیم تا بهره‌وری را در این بخش ارتقا دهیم و امسال به این موضوع همه باید توجه داشته باشند.

افشارچی خاطرنشان کرد: توجه به تکنولوژی نوین باید در شهرداری‌ها مورد توجه قرار گیرد که متاسفانه عقب هستیم و باید سرعت گیرد و بخشی از کارها باید ناظر بر آینده باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • چرا مدیریت پرسپولیس را به شهرداری تهران واگذار کردند؟
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت