Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : در ۱۲ شهرستان که وضعیت قرمز قرار دارند رعایت مصوبه‌های ذیل الزامی است و فرمانداران نیز این موضوع را به صورت جدی در دستور کار قرار دهند.

او دستورالعمل‌های جدید ستاد استانی کرونا را به شرح ذیل اعلام کرد:

۱- بر اساس اعلام ستاد ملی ملی کرونا زدن ماسک در کلیه اماکن ارائه خدمات خصوصی و دولتی ضروری است و ارایه خدمات به مراجعین منوط به زدن ماسک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- سازمان صمت باید بر الزام استفاده از ماسک توسط مغازه داران نظارت کند و همه مشتریان هم باید در مراجعه ماسک داشته باشند.

برگزاری مراسم‌های مذهبی، همایش‌های فرهنگی، سخنرانی‌ها و ... ممنوع است.

۳- ۵۰ درصد جلسه‌های ادارات در این هفته باید کاهش یابد و سایر نشست‌ها هم به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شود.

۴- نظارت در ورودی پارک‌ها توسط شهرداری‌ها در همه شهرستان‌ها انجام شود و از حضور افراد فاقد ماسک جلوگیری نمایند.

۵- شهروندان در فضای عمومی باید از ماسک استفاده کنند.

۶- دفاتر پیشخوان الکترونیک (دولت، قضایی و پلیس) با ابلاغ پروتکل دانشگاه علوم پزشکی باید فعالیت کنند و ملزم به رعایت دستورالعمل‌ها هستند.

۷- باشگاه‌های ورزشی در کلیه رشته‌های برخوردی تا هفته آینده تعطیل خواهند بود.

۸- مدیران کل موظف هستند شرایط دورکاری را برای کارکنان دارای بیماری زمینه‌ای یا علایم کرونا فراهم کنند.

۹- رستوران‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت می‌توانند فعالیت داشته باشند. سازمان صمت نسبت به تأمین ماسک مورد نیاز استان اهتمام جدی داشته باشند

کلیه تالار‌های عروسی تا هفته تعطیل اعلام می‌شود.

۱۰- اتوبوسرانی‌ها و تاکسی‌ها حق ندارند به افراد فاقد ماسک خدمات ارائه دهند.

۱۱- آرامستان‌ها همچنان تعطیل است.

۱۲- برگزاری آزمون‌ها به صورت حضوری در کلیه دانشگاه‌ها و مراکز علمی ممنوع است

۱۳- کلیه مطب‌های پزشکان و داروخانه‌ها نیز موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ارائه خدمات به مردم در صورت استفاده از ماسک هستند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۹۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار محمدیان: طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی از امروز آغاز شد+ فیلم

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس از امروز در همه معابر و اماکن عمومی، اقدامات خود را به منظور برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی مانند بی حجابی با جدیت بیشتر دنبال خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: مردم ایران به قانون مداری و رعایت قانون معروف هستند و فقط تعداد کمی از مردم نسبت به رعایت قانون بی توجهی می‌کنند.

این مقام انتظامی افزود: از امروز پلیس تهران و سایر استان‌ها به درخواست مردم مؤمن و متدین کشورمان و انتظاراتی که از جامعه اسلامی دارند، عمل کرده و با افرادی که ناهنجاری‌های اجتماعی مانند بی حجابی را ترویج می‌دهند، برخورد می‌کنند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: افرادی که به هشدار‌های قبلی پلیس توجه نکردند، از امروز به صورت ویژه در سطح شهر مورد تذکر قرار می‌گیرند و نسبت به آن‌ها اقدام قانونی انجام می‌شود.

سردار محمدیان با اشاره به اینکه امسال در ایام نوروز جرایم تهران ۱۹ درصد کاهش داشته است، افزود: در نظرسنجی، بیش از ۸۰ درصد از مردم نسبت به حضور به موقع پلیس برای کاهش جرایم اعلام رضایت کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: از مردم انتظار داریم که مانند ایام نوروز در حوزه مأموریتی رعایت حجاب و عفاف با پلیس همکاری‌های لازم را داشته باشند تا نیازی به اقدام پلیسی و دستگاه قضائی نباشد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تخلف با جرم متفاوت است و کسی که قانون را رعایت نمی‌کند، مرتکب جرم می‌شود، افزود: کشف حجاب قانون‌شکنی است و پلیس بر اساس قانون با قانون شکنان برخورد خواهد کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • الزامی شدن رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • صفر تا صد برخورد با بی‌حجابی در خودرو ۱۴۰۳ + لیست پارکینگ‌ها و شرایط جریمه
  • طرح حجاب و عفاف از امروز در قم آغاز شد
  • آغاز اجرای طرح حجاب و عفاف از امروز در قم
  • گزارش دهی رئیس سازمان بهزیستی به شورا فردا
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید
  • فرمانده انتظامی تهران: طرح پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب از امروز آغاز شده است/ افرادی که به هشدار‌های قبلی پلیس توجه نکردند، از امروز به صورت ویژه در سطح شهر مورد تذکر قرار می‌گیرند
  • سردار محمدیان: طرح برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی از امروز آغاز شد+ فیلم