Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در هفته 30 سری آ ایتالیا، یوونتوس و تورینو در چارچوب دربی تورین به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی 4-1 یوونتوس به پایان رسید.
به گزارش آریا، یوونتوس با این پیروزی 75 امتیازی شد و فاصله اش را با لاتزیوی رده دومی به هفت امتیاز رساند. تورینو هم با این باخت، 31 امتیازی ماند و در خطر سقوط به رده شانزدهم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یوونتوس صدرنشین امشب در چهارچوب رقابت های هفته سی ام سری آ به مصاف تیم همشهری یعنی تورینو رفت که در نهایت این بازی با نتیجه 4-1 به سود یوونتوس خاتمه یافت. تنها دو دقیقه از زمان بازی بیشتر نگذشته بود که یوونتوس موفق شد به گل اول دست پیدا کند. پائولو دیبالا روی یک حرکت انفرادی و فوق العاده با ضربه ای دقیق دروازه تورینو را باز کرد.
بعد از گل اول بیانکونری بازی تا حدودی به تعادل کشیده شد اما باز هم این یوونتوس بود که در دقیقه 29 به گل دوم دست یافت. کوادرادو روی پاس کریستیانو رونالدو موفق به گلزنی شد. در حالی که بازی به دقایق پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد، تورینو روی خطای هند مدافع هلندی یووه یعنی ماتیاس دی لیخت در درون محوطه جریمه، به ضربه پنالتی دست یافت که در نهایت آندره آ بلوتی موفق به گلزنی شد تا دو تیم با نتیجه 2-1 راهی رختکن شوند.
تورینو نیمه دوم را نسبتاً بهتر آغاز کرد و توانست چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه یوونتوس ایجاد کنند اما در امر گلزنی ناکام بود. یووه با چند تعویض و ورود داگلاس کاستا زمین مسابقه وضعیت بهتری پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 61 به گل سوم دست یافت. کریستیانو رونالدو روی یک ضربه ایستگاهی و با شوتی فوق‌العاده و مهار نشدنی دروازه تورینو را برای سومین بار گشود.
در حالی که مسابقه به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد یوونتوس موفق شد به گل چهارم خود در بازی امشب دست پیدا کند. روی ارسال داگلاس کاستا به دهانه دروازه، بازیکن تورینو به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بازی 4-1 شود. در ادامه اتفاق خاصی در مسابقه رخ نداد و بازی با همان نتیجه 4-1 خاتمه یافت تا یوونتوس همچنان با قدرت در صدر جدول رقابت های قرار گرفته باشد.
شرح گل ها:
یوونتوس 1-0 تورینو؛ پائولو دیبالا 3`: یک گل دیبالایی؛ پاس خوان کوادرادو در محوطه جریمه به پائولو دیبالا رسید و مهاجم آرژانتینی با عبور از دو مدافع حریف، موفق به گلزنی شد.
یوونتوس 2-0 تورینو؛ خوان کوادرادو 29`: یوونتوس گل دومش را روی یک ضدحمله زد. کریستیانو رونالدو چندین متر با توپ پیشروی کرد و به محوطه جریمه رسید. رونالدو توپ را به کوادرادو پاس داد و این بازیکن کلمبیایی با دریبل یک مدافع حریف، دروازه را باز کرد. یک گل و یک پاس گل؛ عملکردی بسیار خوب از کوادرادو.
یوونتوس 2-1 تورینو؛ آندره آ بلوتی 5+45`: ماتیاس ده لیخت با وجود بازی بسیار خوب و زدن تمام توپ ها، بازهم اسیر خطای هند شد. شوت سیمونه وردی پس از برخورد با دست ده لیخت راهی کرنر شد. داور پس از بازبینی، پنالتی گرفت و به ده لیخت کارت زرد تا این مدافع جوان از بازی هفته آینده مقابل میلان، محروم شود. در ضربه پنالتی، بوفون با وجود تشخیص جهت توپ مغلوب ضربه آندره آ پنالتی شد و تورینو بازی را 2-1 کرد.
یوونتوس 3-1 تورینو؛ کریستیانو رونالدو 60`: طلسم ضربات آزاد کریستیانو شکسته شد! کریستیانو رونالدو ضربه آزاد از راه دور را به زیبایی وارد دروازه تورینو کرد و سیریگو هر چقدر تلاش کرد، نتوانست مانع ورود توپ به دروازه شود. رونالدو که اولین گلش از روی ضربات آزاد را برای یوونتوس به ثمر رساند، آمار یک گل و یک پاس گل را در این بازی به ثبت رساند.
یوونتوس 4-1 تورینو؛ گل به خودی کوفی جیجی 87`: سانتر داگلاس کاستا با اشتباه بد کوفی جیجی همراه شد و مدافع تورینو دروازه خودی را باز کرد تا بازی 4-1 شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یوونتوس تورینو دیبالا رونالدو کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۱۹۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!

به گزارش "ورزش سه"، پس از بارش شدید و عجیب و غریب باران در شهرهای امارات و آب گرفتگی خیابان ها و وضعیت بد جوی، بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با 24 ساعت تأخیر در استادیوم هزاع بن زاید برگزار شد و العین توانست به امپراطوری الهلال پایان داده و با نتیجه دور از انتظار چهار بر دو از سد حریف قدرتمند خود عبور کند.

ویدئو: 330255

این مسابقه با شوک زودهنگام العین به به میهمان آغاز شد. ضربه بلند العویس در مرکز زمین با ضربه سر بد ساویچ به یحیی نادر رسید و این بازیکن نیز به صورت اتفاقی توپ را برای سفیان رحیمی مراکشی ارسال کرد و ستاره اماراتی ها با سرعت بالا وارد محوطه جریمه شد و ضربه او به گوشه دروازه رفت تا میزبان در دقیقه چهارم به گل نخست دست یابد.

در ادامه و در میان ناباوری همگان، العین صاحب یک ضربه پنالتی شد. پاس در عمق بندر الاحبابی به رحیمی رسید و او موفق شد محمد العویس را نیز از پیش رو بردارد ولی با خطای سنگربان الهلال سرنگون شد و داور ابتدا آفساید اعلام کرد اما پس از بازبینی صحنه مشخص شد علی البلیهی آفساید را پر کرده و بدین ترتیب یک پنالتی برای العین اعلام شد که سفیان رحیمی آن را به گل تبدیل کرد.

شگفتی ها در دقیقه 38 تکمیل شد. روی یک شروع سریع، توپ برای اریک ارسال شد و این بازیکن در محوطه جریمه با خطای البلیهی سرنگون شد. ادهم مخادمه داور اردنی یک خطای پنالتی به سود میزبان اعلام کرد اما کمک داور ویدیویی از او درخواست کرد تا صحنه را مورد بازبینی قرار دهد. با این حال، قاضی میدان روی تصمیم خود باقی ماند و سفیان رحیمی ضمن ثبت یک هت تریک تاریخی، نتیجه بازی را سه بر صفر کرد.

الهلال در وقت های تلف شده نیمه نخست صاحب یک ضربه پنالتی شد ولی پس از بازبینی صحنه مشخص شد بازیکن این تیم در آفساید بوده و این پنالتی لغو شد. تیم عربستانی در آغاز نیمه دوم موفق شد یکی از گل ها را جبران کند. حرکت خوب ساویچ از سمت راست و ارسال زمینی او به دهانه دروازه با ضربه نوک پای مالکوم وارد دروازه شد تا بازی سه بر یک شود.

اما سریال پنالتی ها در دقیقه 51 باز هم تکرار شد. سفیان رحیمی پس از ورود به محوطه، پس از برخورد با کالیدو کولیبالی روی زمین افتاد و مخادمه پس از بازبینی صحنه، دستور به یک ضربه پنالتی داد. کاکو در دقیقه 56 پشت این توپ ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت العویس به گل چهارم میزبان تبدیل کرد.

الهلال توانست در دقیقه 78 به گل دوم رسید. یک ارسال به روی دروازه الهلال با ضربه ساویچ همراه شد که خالد عیسی توپ را برگشت داد. در ادامه و پس از تأثیرگذاری صالح الشهری روی توپ، این سالم الدوسری بود که با یک چرخش تماشایی و در شرایطی که پشت به دروازه بود، دروازه را باز کرد تا بازی چهار بر دو شود.

در ثانیه های پایانی بازی نیز شوت سالم الدوسری به تیرک دروازه برخورد کرد. نهایت نیز این بازی با پیروزی بزرگ چهار بر دو العین به پایان رسید تا روند پیروزی های الهلال پس از 34 دیدار متوالی متوقف شده و آبی های ریاض پس از 42 مسابقه، تن به شکست بدهند.

دیگر خبرها

  • رونالدو نباشد النصر پنالتی را هم گل نمی‌کند!‏
  • (عکس) واکنش احساسی سردار آزمون به گلزنی دیبالا
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • تخصص جدید رودریگو: گلزنی به سیتی! (عکس)
  • موقعیت عالی گلزنی؛ برخورد ضربه سر هالند به تیر دروازه رئال مادرید / گزارش عربی
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • شهریار مغانلو ترک عادت نکرد؛ گلزنی در دربی اصفهان