Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@09:27:55 GMT

پیروزی تراکتور برابر صنعت نفت

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۰۰۳۲

به گزارش مهر، در یکی از دیدارهای هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز شنبه تیم فوتبال تراکتور در ورزشگاه یادگار امام(ره) میزبان صنعت نفت آبادان بود و موفق شد این دیدار را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود خاتمه دهد. 

در این دیدار شاگردان ساکت الهامی موفق شدند هر نیمه یک بار دروازه تیم مهمان را باز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول احسان حاجی صفی در دقیقه ۴۲ دروازه صنعت نفت را باز کرد و در نیمه دوم هم احسان حاجی صفی در دقیقه ۶۰ با یک شوت زیبا و دیدنی موفق شد دومین گل خودش و تراکتور را وارد دروازه صنعت نفت کند.

تیم فوتبال تراکتور با این پیروزی ۴۰ امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد و باید منتظر نتایج سایر دیدارها باشد. صنعت نفت هم با ۳۶ امتیاز در رده هفتم باقی ماند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل عیسی خیال پرسپولیس را راحت کرد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی میزبان پرسپولیس بود.

این بازی در نیمه اول با تک گل دانیال اسماعیلی فر با پیروزی سرخ‌ها به پایان رسید. در نیمه دوم بازی برای قرمزها حساس‌تر دنبال می‌شد تا اینکه عیسی آل کثیر در دقیقه ۶۶ موفق شد گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند تا اختلاف خوبی برای پیروزی سرخپوشان در آبادان ایجاد شود.

ویدئو: 330349

این گل روی توپ گیری و حرکت خوب ارونوف و پاس گل ترابی به ثمر رسید. با فرار عیسی به محوطه و شوتی تمام کننده، دروازه تیم سابق این مهاجم جنوبی باز شد.

عیسی بعد از به ثمر رساندن این گل مقابل صنعت نفت خوشحالی نکرد. این پنجمین گل فصل آل کثیر برای پرسپولیس بود.

دیگر خبرها

  • گلر ذخیره تراکتور در مرز آمادگی (عکس)
  • گل عیسی خیال پرسپولیس را راحت کرد
  • پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • آتش‌بازی پاری‌سن‌ژرمن در بارسلونا/ کابوس اتلتیکو برابر دورتموند
  • پیروزی مس کرمان برابر شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال