Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار امشب تیم های فوتبال پرسپولیس و شاهین شهرداری بوشهر در حالی با تساوی بدون گل در نیمه نخست به پایان رسید که با وجود نبود تماشاگر به دلیل شیوع بیماری کرونا حاشیه هایی را به همراه داشت:

* اعضای دو تیم قبل از حضور در زمین مسابقه مورد تب سنجی قرار گرفتند  و فاصله نیمکت نشینان هر دو تیم رعایت شد تا پروتکل‌های بهداشتی مربوط به برگزاری بازی های لیگ برتر رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* شجاع خلیل زاده در دقایق ابتدایی این بازی با تکل خشن بازیکن شاهین روبرو شد که باعث مصدومیت جزئی او از ناحیه پا شد اما این بازیکن پس از مداوای کادر پزشکی توان ادامه حضور در زمین مسابقه را پیدا کرد.

* تنها موقعیت خطرناک در نیمه نخست را مهدی عبدی با بی دقتی به بالای دروازه شاهین فرستاد که این موضوع با اعتراض تند محمدحسین کنعانی زادگان روبرو شد. مدافع پرسپولیس اعتقاد داشت اگر عبدی روی توپ با ضربه سر اثر نمی گذاشت او می توانست دروازه حریف را باز کند.

* تکل خطرناک کمال کامیابی نیا روی پای بازیکن شاهین باعث شد تا وحید کاظمی اقدام به اخراج مستقیم هافبک پرسپولیس کند. کارت قرمزی که باعث درگیری لفظی بین بازیکنان دو تیم شد که جدال بین شجاع خلیل زاده و شجاد مشکل پور با وساطت داور مسابقه خاتمه یافت اما خلیل زاده همچنان معترض بود تا بار دیگر تبدیل به نقش اول درگیری های سرخپوشان شود.

* یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس اعتراضات زیادی را در کنار چمن ورزشگاه آزادی به قضاوت کاظمی و اخراج کامیابی نیا داشت که باعث شد با تذکر داور و کارت زرد وی روبرو شود.

* باشگاه پرسپولیس در اقدامی جالب، ضمن حک کردن اسم این باشگاه با طرح موزاییکی روی صندلی های خالی از تماشاگر آزادی از چهارمین جام قهرمانی خود  نیز رونمایی کرد تا اشتیاق خود برای رسیدن به پوکر قهرمانی را نشان دهد.

کد خبر 4965864

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی تیم ملی فوتسال ایران والیبال تیم فوتبال فولاد خوزستان کمیته ملی المپیک فوتسال باشگاه پرسپولیس فرهاد مجیدی لیگ برتر فوتسال اتحادیه جهانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، در پایان این دیدار اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

کد خبر 6087785

دیگر خبرها

  • طلا و نقره نان‌چوان برای بنی‌طالبی و حسن‌زاده
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید