Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: سازمان لیگ درباره ادامه یا تعطیلی مجدد لیگ برتر تصمیم درستی بگیرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان گفت: خیلی خوشحالم بعد از چندسال به نساجی و شهر خودم برگشتم. در حاضر در لیگ برتر هستیم و جا دارد مجددا به مردم این شهر و مازندران تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق مازندران است که در لیگ برتر تیم داشته باشد. امیدواریم با تلاش همه مجموعه شهری و استانی این تیم در لیگ برتر پرقدرت ظاهر شود و برای شهر و استانمان کسب اعتبار کند.

فکری ادامه داد: بعد از بازی با تراکتور تمرینات خوبی داشتیم. بچه ها روحیه خوبی را بعد از آن برد به دست آوردند. به بچه‌ها تذکر دادیم که غرور کاذب نداشته باشند و خودشان را کاملا آماده کنند. تمام مسائل شخصی و تمرینی را رعایت کنند تا برای بازی با فولاد آماده باشند تا بتوانیم بازی خوبی را ارائه بدهیم.

وی تصریح کرد: نتیجه بازی مهم است اما مهمتر این است که بچه‌ها را آماده کردیم تا با تمام وجود بازی کنند و بعد از بازی ناراحت نباشند که می‌توانستند در یک صحنه خاص انرژی بیشتری بگذارند اما نگذاشتند. یعنی وجدانشان راحت باشد که تمام انرژی خودشان را گذاشتند و تمام تلاششان را کردند. هرنتیجه‌ای رقم بخورد، دست خدا است. امیدواریم بازی خوبی برگزار شود و در نهایت طرفداران خوب نساجی و مردم خوب مازندران از نتیجه آن راضی باشند.

سرمربی نساجی مازندران در مورد مثبت شدن تست برخی از تیم‌ها مانند استقلال گفت: در تمرینات تمام تلاشمان را کردیم تا مشکلی برای بازیکنان و مجموعه تیم به وجود نیاید. در مجموع تابع تصمیم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستیم. برای بازی فردا خودمان را آماده کردیم ولی به هرحال با توجه به اتفاقات به وجود آمده سازمان لیگ باید تصمیم بگیرد. اگر قرار است بازی‌ها تعطیل شوند، باید کامل تعطیل شوند. اگر قرار باشد بازی فردا برگزار نشود، نه کرونا برطرف می‌شود و نه بازیکنان افراد تیم‌ها که آسیب دیدند بابت کرونا به این زودی خوب می‌شوند.

فکری افزود:‌ شاید هفته‌های بعد هم بازی‌ها تعطیل شوند. یا تصمیم بگیرند که بازی‌ها کامل تعطیل شود یا برگزار شود. چون برای فصل آینده فرصتی نداریم. تیم‌ها و مربیان از بلاتکلیفی خارج شوند و بدانند که بازی‌ها برگزار می‌شود یا نه، اگر قرار باشد یک هفته بازی برگزار نشود و دوباره خودمان را آماده کنیم و در بلاتکلیفی بمانیم باعث خستگی و آسیب دیدگی مجدد بازیکنانمان می‌شود. امیدواریم سازمان لیگ تصمیم خوبی بگیرد تا همه بدانند چه کاره هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سهام عدالت عدالت سهام سازمان لیگ لیگ برتر بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلسطین و برد روحیه‌بخش در مقدماتی جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فلسطین امروز در دور چهارم رقابت‌های گروه نهم انتخابی جام جهانی 2026 و جام ملت‌های 2027 برابر بنگلادش قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر میزبان خود را شکست داد و به پیروزی ارزشمند دست یافت.

این مسابقه 90 دقیقه با تساوی بدون گل و بدون اتفاق خاصی دنبال شد اما در دقیقه 92 عمید محاجنه به دلیل دریافت اخطار دوم از بازی اخراج شد تا فلسطین با یک یار کمتر به بازی ادامه بدهد.

اما دو دقیقه پس از اخراج بازیکن تیم ملی فلسطین این تیم موفق شد روی ضربه مایکل ترمانینی دروازه بنگلادش را باز کند و با یک گل در این مسابقه پیروز شود.

تیم ملی فلسطین با این پیروزی 7 امتیازی شد و با 5 امتیاز کمتر از تیم استرالیای صدرنشین که امروز جواز صعود به دور سوم مسابقات مقدماتی و همچنین صعود به جام ملت‌های آسیا را کسب کرد، در رتبه دوم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • علی داوودی: المپیک سخت است،اگر کامل آماده باشم و روحیه‌ام خوب باشد اتفاق‌های خوبی را رقم می‌زنم
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • مسی: تا زمانی که بتوانم مفید باشم، به فوتبال ادامه می‌دهم؛ تمام رویاهایم را محقق کرده‌ام
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • مورینیو: در ساختار اشتباه نباید نقش فراتر از مربی ایفا کرد؛ می‌خواهم انتخاب درستی داشته باشم
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است
  • فلسطین و برد روحیه‌بخش در مقدماتی جام جهانی