Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@23:52:10 GMT

خلاصه بازی تراکتور 2-0 صنعت نفت آبادان (لیگ برتر ایران-1398/99)

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۰۱۶۹

‍‍‍‍‍‍

خلاصه بازی تراکتور 2-0 صنعت نفت آبادان (لیگ برتر ایران-1398/99).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلانیان: تیم‌های پایین جدول پیش باخته برابر پرسپولیس هستند

امیر حسین اصلانیان مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره برد سرخپوشان برابر تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: به نظرم نتیجه و برد دلچسبی بود و خودم هم پیش بینی می‌کردم که بازی پرگل باشد، صنعت نفت آبادان تیم ته جدولی است. بازی کردن با تیم‌های ته جدولی ۲ حالت دارد، یا بازی گره می‌خورد و یا گل زود هنگام به چنین تیم‌هایی باعث می‌شود که گل‌های بعدی هم بزنید.

او افزود: بحثی که وجود دارد تعداد زیادی از تیم‌ها در حد لیگ برتر، فوتبال بازی نمی‌کنند و این به شکل فوتبال و ارائه بازی زیبا ضربه می‌زند و  کیفیت، خلق موقعیت و فشار آوردن به تیم‌های بالای جدول را نمی‌بینیم.  تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند حتی قدرت این را ندارند که ۴ حمله روی دروازه پرسپولیس انجام  دهند و بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته می‌بینند. تقریبا یک ربع آخر تیم نفت آبادان باخت را پذیرفته بود و دیگر فشاری به دروازه پرسپولیس نمی‌آورد به جز ضربه‌ای که به تیرک دروازه سرخپوشان برخورد کرد.

اصلانیان درباره اینکه تیم پرسپولیس در صدر جدول قرار گرفت و می‌تواند قهرمان لیگ شود، گفت:  با توجه به اینکه پرسپولیس ۶ بازی  و استقلال هم ۷ بازی دیگر دارد و حدود ۲۱ امتیاز وجود دارد و اکنون نمی‌توانیم تشخیص دهیم، اما رقابت قهرمانی بین سرخابی‌ها است و تیم‌های دیگر به این ۲ تیم نمی‌رسند. به هر حال هر ۲ تیم منتظر لغزش هستند و پرسپولیس شب گذشته بازی اش را برد و ۳ امتیاز  را گرفت و منتظر بازی استقلال می‌نشیند که چه اتفاقی برای نتیجه این بازی می‌افتد. شمس آذر جزو تیم‌هایی است که  فوتبال را خوب بازی می‌کند.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره اینکه به نظرش تیم ریشه دار صنعت نفت آبادان در لیگ برتر فوتبال بماند، گفت: متاسفانه امسال تیم‌های جنوبی هیچ چیزی برای عرضه و ارائه نداشتند. هر ۳ تیم جنوبی به یک شکل ضعیف بودند. حالا استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در انتهای جدول هستند و برای ماندن باید بجنگند. متاسفانه تیم‌های خوزستانی برخلاف قبل که پدیده‌هایی برای فوتبالمان تولید می‌کردند، اما یک مدتی است که  تولید بازیکنان جوان را از این تیم‌ها نمی‌بینیم و فقط در ته جدول آنهاع را مشاهده می‌کنیم و این خیلی برای فوتبال خوزستان بد است که ۳ نماینده هم دارد.

او درباره اینکه تغییر و تحولات در کادر فنی هم به تیم‌های جنوبی تاکنون کمک نکرده است، گفت: وقتی ابزار نباشد، مربی نیم تواند کاری کند. باید تیم از اولش طوری بسته شود که قوایی داشته باشد تا بجنگد. گل اولی که صنعت نفت آبادان خورد این حد لیگ برتر ما است و کیفیت را نشان می‌دهد. به لحاظ  فنی  حساب کنم قیمت نصف بازیکنان تیم‌های لیگ برتر زیر یک میلیارد است و قرارداد‌هایی که بسته می‌شود شما روی حساب دلالانی بگذارید که در جیبشان مبلغی به عنوان پورسانت برود. وگرنه مبلغ بالای یک میلیارد در بیشتر تیم‌های لیگ برتری نداریم.

اصلانیان درباره بازی بعدی پرسپولیس برابر تیم سپاهان است، گفت: یکی از سخت‌ترین بازی‌های پرسپولیس است. همیشه بازی‌های این ۲ تیم هم حواشی خود را داشته است و امیدوارم سرخپوشان در این بازی دشوار موفق شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اصلانیان: تیم‌های پایین جدول پیش باخته برابر پرسپولیس هستند
  • خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم
  • (ویدئو) خلاصه بازی صنعت نفت آبادان ۰ - پرسپولیس ۳
  • خلاصه بازی صنعت نفت آبادان 0 - پرسپولیس 3
  • فیلم/ خلاصه بازی صنعت نفت آبادان ۰ - پرسپولیس ۳
  • خلاصه بازی نفت‌آبادان ۰-۳ پرسپولیس (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • خلاصه بازی صنعت نفت آبادان ۰ - پرسپولیس ۳ (فیلم)
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا