Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@11:59:18 GMT

پیوستن کوین دورانت به گلدن استیت وریرز (2016/7/4) / ویدیو

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۰۱۷۳

‍‍‍‍‍‍

پیوستن کوین دورانت به گلدن استیت وریرز (2016/7/4) / ویدیو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوین هارت جایزه مارک تواین را دریافت کرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از هالیوود ریپورتر، کوین هارت در بیست و پنجمین مراسم سالانه جایزه مارک تواین برای تجلیل از طنز، با دریافت جایزه یک عمر دستاورد در دنیای کمدی تجلیل شد.

کوین هارت در حالی که نیم تنه برنزی مارک تواین را دریافت می‌کرد و سه تن از چهره‌های مهم دنیای کمدی در کنارش بودند تا به او تبریک بگویند، نتوانست مانع فروریختن اشک‌هایش شود.

در این مراسم که در خانه اپرای مرکز کندی برگزار شد، جری سینفلد، کریس راک و دیو چپل در کنار هم شاهد دریافت جایزه مارک تواین برای یک عمر دستاورد کمدی بودند که یکشنبه شب به هارت اهدا شد.

هارت گفت: من کارم را برای دریافت جایزه شروع نکردم، فقط عاشق کمدی بودم.

وی که کارش را با استندآپ کمدی در زادگاهش فیلادلفیا شروع کرد، به یکی از شناخته‌شده‌ترین کمدین‌های کشورش بدل شده و با سبک خاص خودش با قامتی کوتاه، چهره‌ای تاثیرگذار و توفانی از کلمات بامزه، یکی از پرطرفدارترین چهره‌های این صنعت است.

هارت تاکنون در ۹۳ فیلم و برنامه تلویزیونی ظاهر شده و ۹ فیلم در دست ساخت دارد.

چاپل که سال ۲۰۱۹ جایزه مارک تواین را دریافت کرد، با سخنانی جدی هارت را رویایی بسیار قدرتمند خواند و خطاب به هارت گفت: تو باعث شدی رویاهای بزرگتری داشته باشم، در حالی که از من جوانتر هستی.

این کمدین علاوه بر فعالیت در استندآپ کمدی، نخستین بازیگری‌اش در سینما را سال ۲۰۰۲ با فیلم «سربازان کاغذی» انجام داد. فیلم‌های او بیش از ۴.۲۳ میلیارد دلار در سطح جهانی فروش داشته‌اند.

جایزه مارک تواین که امسال بیست و پنجمین سال خود را برگزار کرد، هر سال به هنرمندانی اهدا می‌شود که تأثیری ماندگار بر طنز و فرهنگ داشته‌اند و تاکنون به کمدین‌هایی چون ووپی گلدبرگ، باب نیوهارت و کارول برنت اهدا شده است.

کوین هارت ۴۴ ساله بازیگر فیلم هایی چون «جومانجی: به جنگل خوش آمدید»، «مدرسه شبانه»، «سخنران عروسی» و «هابز و شاو» بوده است.

دیگر خبرها

  • پیوستن لیورپول به صف مشتریان دین هویسن؛ یوونتوس 40 میلیون یورو می‌خواهد
  • ستاره برزیلی تیم بسکتبال گلدن استیت وریرز و اهدای پیراهن امضا شده خود به نیمار / فیلم
  • الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند
  • پیوستن بیش از ۲۳ هزار نفر به پویش «بهرفت» در خراسان رضوی
  • بلمبارد چیست ؟
  • پیوستن رانندگان، تکنسین اورژانس ۱۱۵ و مسافران نوروزی به پویش ملی بهرفت + تصاویر
  • کرم گلدن شاین اصلی
  • خاخام یهودی: کشته شدن به دست اعراب را به پیوستن ارتش اسرائیل ترجیح می‌دهیم +فیلم به همراه زیرنویس
  • خاخام یهودی: کشته شدن به دست اعراب را به پیوستن به ارتش اسرائیل ترجیح می‌دهیم +فیلم به همراه زیرنویس
  • کوین هارت جایزه مارک تواین را دریافت کرد