Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@02:03:46 GMT

پیکان با برد پر گل ذوب‌آهن به بقا امیدوار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۰۱۷۶

پیکان با برد پر گل ذوب‌آهن به بقا امیدوار شد

شاگردان عبدالله ویسی در دیدار خارج از مقابل ذوب آهن اصفهان به برتری پر گل ۴ بر یک دست پیدا کردند.

به گزارش ایسنا، در آغاز هفته بیست و سوم لیگ برتر تیم ذوب آهن اصفهان در استادیوم فولادشهر پذیرای پیکان و شاگردان عبدالله ویسی بود.

تنها ۱۵ دقیقه از بازی گذشته بود که ایوان مارکوویچ مهاجم ذوب‌ آهن با پاس احسان پهلوان با آرام آیراپتیان، دروازه‌بان پیکان تک به تک شد و دروازه را باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه حملات شاگردان ویسی نتیجه داد و در دقیقه ۳۰ پرتاب اوت محمد ستاری به فراز امامعلی رسید که این بازیکن با ضربه سر، بازی را به تساوی کشاند و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم و در دقیقه ۶۲ شهریار مغانلو روی یک ضربه کاشته از پشت محوطه جریمه دروازه شاگردان لوکا بوناچیچ را بازکرد تا پیکان از حریف خود پیش بیفتد.

در دقیقه ۸۵ فرار بازیکنان پیکان و در نهایت پاس به فراز امامعلی منجر به گل سوم تیم پیکان شد.

در اواخر بازی پیکان صاحب یک ضربه پنالتی هم شد و توانست چهارمین گلش را هم به ثمر برساند.

پیکان با این برد ۱۸ امتیازی شد و در رده پانزدهم جدول جای گرفت. ذوب‌آهن هم با ۲۲ امتیاز، یازدهم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پيكان تيم فوتبال ذوب آهن استانی ورزشی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فولاد خوزستان شرایط خوبی در جدول رده بندی لیگ برتر ندارد و در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات با ۲۱ امتیاز در مکان سیزدهم قرار دارد و همراه با استقلال خوزستان، نساجی و صنعت نفت یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پایین‌تر به حساب می‌آید.

فولاد در این فصل ۴ سرمربی را روی نیمکت خود دیده و در این زمینه نسبت به سایر باشگاه‌ها رکورددار است. «کریستوفر کنت» دروازه‌بان اتریشی فولاد که سابقه حضور در تیم سپاهان را هم در کارنامه خود دارد در مجموع ۲۰ بازی تا به اینجای مسابقات در درون چهارچوب دروازه فولاد ایستاده و آمار ۸ کلین شیت را از خود به ثبت رسانده است. پس از شکست فولاد برابر سپاهان در هفته بیستم، مدیران این باشگاه عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کردند و این مربی تاکنون ۴ بار روی نیمکت فولاد در فصل بیست و سوم نشسته که حاصل آن کسب دو تساوی و دو شکست بوده است.

«کنت» که به عنوان دروازه‌بان اول فولاد در این فصل شناخته می‌شد در دو دیدار اخیر این تیم روی نیمکت حضور داشته در حالی که آمار خوب میانگین ۳/‌‬ ۳ سیو را در هر بازی از خود به ثبت رسانده است و از این حیث از تمام دروازه‌بانان حاضر در لیگ برتر آمار بهتری دارد.

عبدالله ویسی با توجه به فصل پایانی حضور شهاب گردان در مستطیل سبز تصمیم گرفته تا بیشتر از این دروازه‌بان درون دروازه تیمش بهره ببرد و روی آمار خوب «کنت» چشم‌پوشی کرده است. تیم فولاد در هفته بیست و پنجم میهمان آلومینیوم اراک است و باید دید سرخ‌های خوزستانی می‌توانند از این بازی سربلند خارج شوند یا خیر.

کد خبر 6086791

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها