Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پیکان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال حاشیه‌هایی داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پیکان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 20:45 در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد و با برتری پیکان همراه بود که حواشی را به همراه داشت.

حواشی:

* هادی محمدی، مدافع میانی ذوب‌آهن تنها بازیکن محروم این دیدار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* بازیکنان و کادر فنی ذوب‌آهن پیش از ورود به میدان و در رختکن با حفظ فاصله اجتماعی حلقه اتحاد تشکیل دادند.

* گل تیم پیکان روی پرتاب اوت آکروباتیک توسط نادر محمدی و با سرزنی فراز امامعلی به دست آمد.

* پس از گل پیکان، داور مسابقه در دقیقه 31 زمان استراحت را اعلام کرد تا بازیکنان آب بنوشند اما بازیکنان دو تیم زودتر از زمان مقرر به زمین برگشتند.

* عبدالله ویسی در نیمه اول با شور و حرارت خاصی ایستاده از کنار زمین بازی را نظاره می‌کرد و نکات تاکتیکی را به بازیکنان پیکان منتقل می‌کرد.

* بازیکنان ذخیره دو تیم با رعایت فاصله اجتماعی روی سکوها حضور دارند.

* داور مسابقه در نیمه دوم در چند صحنه در تصمیم‌گیری دچار تردید شد که سبب اعتراض بازیکنان هر 2 تیم شد.

* لوکا بوناچیچ سرمربی ذوب‌آهن در نیمه دوم و در پی از دست رفتن پیاپی موقعیت‌های گلزنی به شدت ناراحت شد.

* در دقیقه 80 پنالتی به سود ذوب‌آهن اعلام شد اما لحظه‌ای بعد داور نظر خود را تغییر داد و آفساید بازیکن ذوب‌آهن را اعلام کرد.

* بازیکنان و کادر فنی پیکان بعد از به ثمر رسیدن گل‌های دوم، سوم و چهارم این تیم به شدت خوشحالی کردند و اجرای پروتکل‌های بهداشتی را فراموش کردند.

انتهای پیام/63090/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: حاشیه لیگ برتر فوتبال ورزش اصفهان ذوب آهن پیکان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی آرتتا برای پوچتینو: من کنارتم!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی چلسی به میدان رفت و موفق شد این تیم را با ۵ گل در هم بکوبد و سه امتیاز مهم را به دست آورد.

این باخت سنگین باعث شده است که شرایط برای پوچتینو روی نیمکت چلسی بسیار دشوار شود و شایعات زیادی درباره احتمال برکناری این مربی آرژانتینی از هدایت آبی‌های لندن از سوی مدیران این باشگاه در پایان فصل به گوش می‌رسد.

آرتتا پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط پوچتینو اظهار داشت:« با تمام وجودم با او همدردی می‌کنم. می‌دانم که او چه شرایطی را پشت سر گذاشته و چه کارهایی را انجام داده است. خودش هم احساس من را می‌داند.

من هم در سمت دیگر این وضعیت و جایی که او الان هست بوده‌ام. کار او فوق العاده بوده است. فکر می‌کنم که اگر به شرایط تیم او نگاه کنید و تمامی دقایق بازی آنها را تحلیل کنید متوجه خواهید شد که آنها شایستگی پیروزی در بسیاری از دیدارها را داشتند، این تیم شایسته پیروزی برابر تیم‌های بزرگ بوده است.

کار پوچتینو واقعاً عالی بوده است، بنابراین امیدوارم که شرایط تغییر کند و او به آنچه که استحقاقش را دارد برسد. من عاشق پیروزی هستم و او هم به دنبال همین است. من همیشه او را تحسین کردم و آرزوی بهترین‌ها را برایش دارم.»

دیگر خبرها

  • ناراحتی آرتتا برای پوچتینو: من کنارتم!
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • خوشحالی بازیکنان اینتر در رختکن پس از قهرمانی و سردادن شعار میلان ما اینجا هستیم / فیلم
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • داستان پدر پستچی من: زمینی که نخرید و پیکانی که خرید(اطلاع رسانی تبلیغی)
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • تاپ شات؛ شادی اینتری‌ها پس از قطعی شدن بیستمین قهرمانی سری آ
  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)
  • تساوی بدون گل ذوب آهن و آلومینیوم در نیمه اول