Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@23:17:40 GMT

۱۴ نفر عاملان تیراندازی در شادگان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۰۲۶۵

۱۴ نفر عاملان تیراندازی در شادگان دستگیر شدند

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اسکندر جماشیانی شنبه شب اظهار داشت : درپی تیراندازی افرادی در مراسم فاتحه خوانی در شهرستان شادگان، دستگیری عاملان تیراندازی در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس در چند عملیات همزمان وهماهنگ مخفیگاه متهمان را در مناطقی از این شهرستان مورد بازرسی قرار دادند و ۱۴ نفر از عاملان تیراندازی را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شادگان بابیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کردند،اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۲ قبضه اسلحه شکاری ، ۲ قبضه اسلحه جنگی ، سه تیغه خشاب ، ۲۵ فشنگ جنگی و شکاری و مقدار  ۴۰۰گرم مواد مخدر کشف شد.

وی بابیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضایی شدند تصریح کرد: پلیس وظیفه ذاتی خود می‌داند ضمن اعمال قانون با مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد کند.

در پی فوت یکی از شیوخ شهرستان شادگان در هفته گذشته مجلس سوگواری وی با تیراندازی هوایی همراه بود که باعث ایجاد رعب و وحشت در این شهرستان شد .

پیش از این نیز مقامات انتظامی و امنیتی استان نسبت به عدم استفاده از سلاح و تیراندازی در مراسم عزاداری هشدار لازم را داده بودند .

رسم غلط تیراندازی در مجالس شادی و عزا در استان خوزستان در سالهای اخیر چندین کشته و مصدوم برجا گذاشته است.

برچسب‌ها شادگان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شادگان انتظامی شادگان انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول

سرهنگ حسین نوروزی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی برتخریب خودرو‌های شهروندان توسط چند نفر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند و مشخص شد ۳ نفر جوان که فاقد تعادل رفتاری بودند اقدام به تخریب شیشه‌های ۴ دستگاه خودروی پارک شده شهروندان کرده که با مشاهده ماموران متواری شدند.

سرهنگ نوروزی با اشاره به اینکه ۲ نفر از متهمان با اشراف اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی دستگیر شدند، گفت: متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعدد شرارت بوده که در این راستا با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول
  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند
  • عاملان رعب و وحشت در اسلام‌شهر دستگیر شدند
  • وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد
  • عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • عامل ساخت پیام‌ های جعلی در بروجرد دستگیر شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • متهمان زورگیری اتوبان صدر دستگیر شدند