Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار یزد ضمن دعوت از مردم، دستگاه‌ها و ادارات برای کنترل و مهار کرونا، اجرای مصوبات و رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی را ضامن غلبه بر این بیماری دانست و از اداره صمت خواست ماسک ارزان قیمت و مناسب در دسترس مردم قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا، "محمدعلی طالبی" استاندار یزد روز شنبه در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گفت: رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در همه ادارات، نهادها، سازمان‌ها، مراکز عمومی و تجمعی، اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها نقش مهمی در پیشگیری بیماری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طالبی با اشاره به اینکه سازمان صمت باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که ماسک مورد نیاز با قیمت مناسب در دسترس همه مردم قرار گیرد، اظهار کرد: مردم باید از سفرهای غیرضرور، پذیرش مسافر از مناطق قرمز و سفر به آن مناطق خودداری کنند.

وی همچنین اعلام کرد: با تصویب این ستاد استفاده از ماسک در همه ادارات، نهادها، سازمان‌ها، مراکز عمومی و تجمعی، اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها از فردا اجباری و برگزاری عزاداری‌ها، مراسم ترحیم، جشن، گردهمایی‌های اداری، آموزشی، آزمون‌های ورودی و نشست‌ها و جلسات بالای ۱۵ نفر تا پایان تیرماه ممنوع شد.

همچنین با اعلام استاندار یزد سامانه ۱۲۴ نیز در کنار سامانه ۱۹۰ آماده دریافت گزارش‌های مردمی برای رعایت نکردن مسایل بهداشتی تعیین گردید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ماسک یزد استان استاندار استاندار یزد استان یزد کرونا ستاد استانی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه مراسم تجلیل از خادمان سلامت نوروزی درباره اجرای طرح عرضه اینترنتی دارو گفت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است.

وی افزود: سکوهای اینترنتی فقط حمل دارو را عهده دار می‌شوند.

عین‌اللهی اظهار کرد: اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار نمی‌گیرد.

کد خبر 846791 منبع: مهر برچسب‌ها وزارت بهداشت و درمان خبر مهم بهرام عین‌اللهی دارو اینترنت

دیگر خبرها

  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد
  • عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد
  • ورزشگاه خرم آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد