Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی شهریاری شنبه شب در پنجاهمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا به فرمانداران دستور داد تا محدودیت‌های ابلاغی را بطور جدی پیگیر باشند چرا که خبرهای دریافتی حاکی از آن است که در برخی شهرها هنوز نمازهای جماعت، عروسی‌ها و مراکز پرتجمع دارد است.

وی با اشاره به نقش فرهنگ سازی در تشویق مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، ظرفیت روحانیون و ظرفیت‌های فرهنگی را فرصتی مهم دانست و گفت: دعوت مردم به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی مصداق امر به معروف است و باید جدی گرفته شود

شهریاری ضمن قدردانی از تلاش مدافعان سلامت در بخش‌های مختلف گفت: بررسی دانشمندان حاکی از آن است که ویروس کرونا به این زودی ها پایان ناپذیر نیست و تنها راهکار مقابله با آن رعایت موارد بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: برای کنترل روند صعودی بیماری اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی مؤثرترین راهکار است.

شهریاری با بیان اینکه برخی افراد از ترس انگ بیماری، ابتلاء به آن را کتمان می‌کنند گفت: کتمان بیماری گناهی نابخشودنی است چرا که فرد بیماری در صورتی که قرنطینه نشود تعداد زیادی از مردم را مبتلا می‌سازد.

استاندار آذربایجان غربی رعایت موارد بهداشتی از جمله ماسک را در ادارات و بانک‌ها را الزامی دانست و افزود: جامعه کارمندی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند الگوی مناسبی برای سایر اقشار باشند.

وی توسعه دولت الکترونیک را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: در صورتی که خدمات دستگاه‌های اجرایی به صورت الکترونیک به مردم ارائه شود بخش زیادی از تجمع‌های مردمی کم می‌شود.

شهریاری با تاکید بر اعطای مرخصی ۲ هفته‌ای به کارمندان مبتلا اظهار کرد: اگر به فرد بیمار مرخصی اعطا نشود، تخلف صورت گرفته است، همچنین کارمندان دارای شرایط حساس مانند بیماری زمینه‌ای، مادران شیرده و کارمندان سالخورده می‌توانند با دورکاری فعالیت کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بانک‌های عامل باید مشتریان را سازماندهی کنند تا بحث فاصله‌گذاری اجتماعی مراعات و از ازدحام در بانک‌ها جلوگیری شود.

کد خبر 4965903

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان غربی ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا گرگان دهه کرامت شهرکرد ایلام بیرجند استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مواد مخدر ستاد مقابله با کرونا دستورالعمل های بهداشتی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم خوی از سپاه پاسداران با برپایی کاروان خودرویی + تصاویر

بیست و پنجم فروردین سال ۱۴۰۳ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک اقدام غیورانه و شجاعانه با حمله به رژیم غاصب صهیونیستی به شرارت های آنها پاسخ دادند. به دنبال این اقدام شجاعانه کاروان خودرویی به صورت خودجوش و پرشور با حضور بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه شهرستان خوی و پایگاه‌های تابعه استان آذربایجان غربی برپا شد.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

حمایت لارستانی‌ها از سپاه پاسداران برای حمله به اسرائیل + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • کیفیت «گندم» کشور در سطح جهانی است
  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • محدودیت‌ها و حرایم بهداشتی مانعی برای مشارکت مردم در صنعت دام‌داری و توسعه بخش کشاورزی
  • حمایت مردم خوی از سپاه پاسداران با برپایی کاروان خودرویی + تصاویر
  • مردم قدردان نیروهای مسلح عزتمند ایران اسلامی هستند
  • دستورالعمل حمایت از زنجیره‌های ارزش در آذربایجان شرقی تدوین شود
  • دستورالعمل حمایت از زنجیره‌های ارزش در استان تدوین شود