Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پرسپولیس و شاهین در هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران از ساعت 21 چهارده تیر، در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری  1 بر 0 پرسپولیس به پایان رسید.
به گزارش آریا، مهدی ترابی ستاره خط هافبک پرسپولیس پس از یک جلسه محرومیت در مقابل شاهین بوشهر اولین بازی خود بعد از ویروس کرونا را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ترکیب اصلی سرخ ها قرار گرفت و درخشش قابل توجهی هم داشت اما آنچه که باعث شد بهترین بازیکن این مسابقه باشد، بدون تردید گلی است که به گل سه امتیازی تبدیل شد و سرخپوشان را به پیروزی شیرین رساند. او گل را روی تیزهوشی و شوتی تماشایی زد تا با 9 گل در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد. این در حالی است که البته بشار هم نمایش درخشانی در نیمه دوم داشت.
اخراج کمال کامیابی نیا اتفاق ویژه این مسابقه بود. این اتفاق در آخرین دقایق نیمه نخست رخ داد و کل مسابقه را تحت تاثیر خود قرار داد کمال کامیابی نیا در این صحنه به شکلی خشن روی پای هافبک تیم حریف رفت و خطایی مشابه با آنچه در بازی با الاهلی داشت را رقم زد و با کارت قرمز وحید کاظمی مواجه شد. همین اتفاق سبب شد تا گل محمدی یک تعویض را انجام دهد و مهدی عبدی را بیرون بکشد و با یک مهاجم در ادامه بازی تیمش را به زمین بفرستد. کمال بازی با ماشین سازی را هم از دست داده است.
تیم های پرسپولیس و شاهین بوشهر در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که سرخپوشان برای حفظ اختلاف امتیاز خود به سه امتیاز بازی نیاز داشتند و با بازگشت مهدی ترابی و حضور مهدی عبدی، فرم هجومی تری را به خود گرفتند. در شروع بازی شاگردان گل محمدی چند موقعیت گل به دست آوردند اما هیچ یک گل نشد تا این که اخراج کمال کامیابی نیا بازی را تحت تاثیر قرار داد. او روی یک برخورد شدید در میانه میدان کارت قرمز گرفت و در ادامه نیمه اول پرسپولیسی ها چندان نتوانستند از شوک این اخراج خارج شوند تا نیمه اول صفر بر صفر شود.
پرسپولیس نیمه دوم را هجومی آغاز کرد. با ورود بشار رسن سرخ ها با یک مهاجم کار را ادامه دادند اما حضور نعمتی، رسن و ترابی باعث شد تا سرخپوشان شکل هجومی تری داشته باشند. موقعیت نخست با شوت تماشایی بشاررسن به دست آمد اما مقاومت درویش وند سبب شد تا گلزنی پرسپولیسی ها عقب بیفتد. سرانجام این مهدی ترابی بود که در دقیقه 65 با استفاده از اشتباه مدافعان شاهین و حرکت ترکیبی اش با بشار، شوتی تماشایی  و دقیق را روانه دروازه کرد تا در بازگشت به ترکیب، گل پیروزی بخش را زده باشد. بعد از آن شاگردان یحیی گل محمدی بازی را مدیریت کردند تا دومین بازی را هم با پیروزی پشت سر گذاشته باشند.
لحظات حساس:
دقیقه 9: شوت محمدحسین کنعانی زادگان در میانه راه به بازیکنان شاهین خورد و راهی به دروازه پیدا نکرد.
دقیقه 15: ضربه ایستگاهی پرسپولیسی ها با حرکت ترکیبی به شوت از راه دور سیامک نعمتی ختم شد اما ضربه او نیز به بازیکنان شاهین خورد و در چارچوب نبود.
دقیقه 16: سانتر احمد نوراللهی از سمت با ضربه سر کنعانی همراه شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 30: شوت از راه دور احمد نوراللهی با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
دقیقه 35: شوت مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه در اختیار ابوالفضل درویش وند قرار گرفت.
دقیقه 54: شوت تماشایی بشار رسن از پشت محوطه جریمه را درویش وند به شکل تماشایی و با دست مخالف دفع کرد.
دقیقه 73: برخورد مشکل پور با علی علیپور باعث شد تا کاظمی پنالتی بگیرد اما او بعد از صحبت با کمک داور از تصمیم خود گذشت.
دقیقه 88: پاس پشت دفاع بازیکنان پرسپولیس علیپور را تا آستانه گلزنی پیش برد اما خروج درویش وند مانع از این اتفاق شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپولیس شاهین بوشهر شاگردان یحیی کمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم

در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات در حالی در ورزشگاه کینگدام آرنای شهر ریاض به مصاف هم رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی چهار بر دوی تیم اماراتی به پایان رسیده بود. تلاش الهلال برای جبران آن نتیجه کافی نبود و اگرجه دو بر یک در بازی امشب پیروز شد، اما در مجموع دو مسابقه با نتیجه پنج بر چهار شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

الهلال بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود و در ثانیه ۴۳ صاحب یک ضربه پنالتی شد. پس از ورود مایکل به درون محوطه جریمه، او با تکل عجیب کوامه اوتون تعادلش را از دست داد و احمد العلی داور مسابقه، پس از بازبینی صحنه دستور به یک خطای پنالتی به سود الهلال داد که روبن نوس آن را به گل نخست بازی تبدیل کرد.

در دقیقه ۱۲، اما اریک کار را برای العین به تساوی کشاند و شوتش با عبور از بین پا‌های نوس درون دروازه یاسین بونو رفت. البته اریک تنها چند دقیقه پس از این گل مصدوم شد و از زمین بازی خارج شد.

شاگردان هرنان کرسپو در دقیقه ۴۱ صاحب یک ضربه پنالتی شدند. پس از فرار تند و تیز سفیان رحیمی، این بازیکن مراکشی درون محوطه جریمه و پس از برخورد با حسان تمبکتی، سرنگون شد که داور پس از بازبینی صحنه، تصمیم خود را تغییر داد و این ضربه پنالتی را لغو کرد.

بازی هجومی الهلال در دقیقه ۵۱ یک گل دیگر برایشان به همراه داشت و شوت زمینی سالم الدوساری وارد دروازه خالد عیسی شد.  

در ادامه الهلال موقعیت‌های زیادی خلق کرد که با بی دقتی و البته درخشش خالد عیسی یکی از پس از دیگری از بین رفت. العین هم دو بار موفق به گلزنی شد که هر دو بار گل آنها مردود اعلام شد.

در نهایت الهلال در شبی که برخی ستارگانش مثل نیمار و میتروویچ را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، از رسیدن به فینال بازماند و العین پس از حذف النصر، دیگر تیم متمول عربستان را هم در راه رسیدن به فینال حذف کرد تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد.

حریف العین در فینال، فردا شب در دیدار تیم‌های یوکوهامای ژاپن و اولسان کره جنوبی مشخص می‌شود. دیدار رفت را اولسان با نتیجه یک بر صفر پیروز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید
  • آلاوز ۲ - ۰ اتلتیکو مادرید/ شاگردان سیمئونه در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان+ فیلم