Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@08:16:00 GMT

زدن "ماسک" احترام به طرف مقابل است

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۰۳۶۰

‍‍‍‍‍‍

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه زدن ماسک بسیار موثر و ارزان گفت: زدن ماسک علاوه بر حفظ سلامتی احترام گذاشتن به سلامتی طرف مقابل است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   "علیرضا رئیسی" در گفتگو با تیتر امشب با بیان اینکه از فردا یکشنبه ۱۵ تیر ماه زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی اجباری است، گفت: با توجه به تحقیقات انجام شده زدن ماسک در حفظ سلامتی در مقابل ویروس کرونا بسیار کمک کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دلایل لزوم استفاده همگانی از ماسک برای مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: این ویروس همچنان با ما خواهد بود. واکسن این ویروس هنوز در دسترس نیست بنابر این تاکید می کنم در تجمعات و محله های پرتردد از ماسک استفاده شود.   برچسب ها: کرونا ، ماسک

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کرونا ماسک زدن ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه سخت ویروس فیفا به سردار و 10 بازیکن سری آ

به گزارش "ورزش سه"، فیفادی ماه مارس برای برخی باشگاه های ایتالیایی ناخوشایند بوده و بازیکنان مهمی مصدوم شده اند. این آخرین وقفه بازی های ملی است که در آن، اکثر بازی ها دوستانه اند ولی شاهد برگزاری پلی آف یورو 2024 و نیز لیگ ملت‌های کونکاکاف نیز هستیم.

در این فیفادی، سنگین‌ترین هزینه را رم پرداخت کرد، که چهار بازیکن خود از جمله سردار آزمون را به دلیل مصدومیت از دست داد، پس از آن میلان با سه و آتالانتا و اینتر با دو مصدوم قرار دارند. 

در مورد برخی بازیکنان نیاز است در بازگشت به باشگاه‌ها، شرایطشان بهتر بررسی شود ولی مثلا در مورد آزمون و ورونز سوسلوف مشخص شده که مصدومیت جدی است و باید چند هفته دور از میادین باشند. تا به امروز، تعداد بازیکنان سری آ که در این فیفادی مصدوم شده اند، به 11 نفر افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • راز کثیف؛ دستان ما چگونه بیماری‌ها را انتقال می‌دهند؟
  • دستان ما چگونه بیماری‌ها را منتشر می‌کنند؟
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • کشف و جمع‌آوری بیش از ۴ هزار و ۴۱۷ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در سراوان
  • کشف و جمع‌آوری بیش از ۴۴۱۷ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در سراوان
  • فردا روز متفاوتی مقابل ترکمنستان است
  • ضربه ویروس فیفا به سردار و 10 بازیکن سری آ
  • رضاییان: فردا روزی متفاوت مقابل ترکمنستان داریم
  • ضربه سخت ویروس فیفا به سردار و 10 بازیکن سری آ