Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 8هزار و 464واحدی در ارتفاع یک میلیون و 621هزار و 367واحد  به کار خود پایان داد و بیش از 14میلیارد و 57میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 20هزار و 678میلیارد تومان در بیش از 2 میلیون و 321هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس سهامداران شرکت‌های پارس الکتریک، سرمایه‌گذاری شفادارو و پتروشیمی خارک امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های درخشان تهران، رادیاتور ایران و پگاه آذربایجان غربی بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم معامله 4میلیارد و 423میلیون ورقه به‌ارزش 7هزار و 614میلیارد تومان در یک میلیون و 45 هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 12 واحد افت کرد و در ارتفاع 16 هزار و 687 واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های افرانت، داروسازی تولید دارو و بیمه پاسارگاد بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، کشت و دام قیام اصفهان و سیمان لار سبزوار بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) با ۱۱ هزار و ۱۹۳ واحد کاهش در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۷۷۶ واحدی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، شاخص هم‌وزن امروز با ۲ هزار و ۶۷۷ واحد کاهش به ۷۲۳ هزار و ۵۳۹ واحد و شاخص قیمت با یک هزار و ۵۰۲ واحد کاهش به ۴۰۶ هزار و چهار واحد رسید.

معامله‌گران در روز جاری در بورس تهران نزدیک به ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش ۳۱ هزار میلیارد ریال با انجام ۸۹ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فملی، فولاد، فارس، وغدیر، وبملت، نوری و شپنا بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۳۰ واحد افت، به ۲۴ هزار و ۶۴۵ واحد رسید.

معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران ۴۹ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن دادوستد مالکیت حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم و اوراق بود.

نمادهای شگویا، هرمز، زاگرس، بپاس، وسپهر، آریان و فصبا، بیشترین اثر منفیرا بر شاخص فرابورس داشتند.

دیگر خبرها

  • ۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • گزارش روزانه بورس ۲۸ فروردین/ بازار سرمایه در تردید
  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • عبور بورس از بحران/ جو روانی تالار شیشه‌ای آرام شد
  • ورق بازار سرمایه برگشت | افزایش ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۲۷ فروردین/ بازگشت امید به بازار سرمایه
  • قیمت طلا به بالاترین حد تاریخی رسید
  • کاهش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس/تغییر دامنه نوسان اقدامی موثر بود؟
  • افت ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • تخلیه رشد بهاری بورس