Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@21:32:23 GMT

اشتباهات وحشتاک مهدی خلیل به یاد علی حمام

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۲۰۴۱۶

اشتباهات وحشتاک مهدی خلیل به یاد علی حمام

سنگربان لبنانی ذوب آهن نتوانست روز خوبی را برابر پیکان بگذراند و چهار بار دروازه خود را باز شده دید.

به گزارش "ورزش سه"، در پاگشای تلخ لوکا بوناچیچ در روز بازگشت دوباره‌اش به اصفهان و پذیرش سکان هدایت ذوب آهن، مهدی خلیل یکی از بدترین بازیکنان زمین بود؛ سنگربان لبنانی ذوبی‌ها که به تازگی هم قراردادش را با آن‌ها تمدید کرده، چند اشتباه تاثیرگذار بر نتیجه بازی را داشت و یکبار هم به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ذوب آهن در خرید بازیکنان لبنانی سابقه دارد و پیش از خلیل، علی حمام دیگر لبنانی بود که در ذوب آهن توپ می‌زد؛ شاید خاطره عجیب به یاد مانده از او در افتتاحیه لیگ هفدهم در مشهد است که حمام به اشتباه در دیدار برابر سیاه جامگان، دروازه خودی را باز کرد و نخستین گل لیگ هفدهم را این‌چنین به ثمر رساند.

حالا هم‌‎ملیتی او در دروازه ذوب‌آهن، امشب ابتدا روی گل نخست خروج اشتباهی داشت و با اشتباه وحشتناک‌اش توپ را مقابل امامعلی قرار داد و گل تساوی پیکان به ثمر رسید؛ به جز اشتباهات در جریان بازی، روی پنالتی به دست آمده برای پیکان هم او خلاف جهت رفت و توپ به تیرک زده شده امامعلی با برخورد به پشت خلیل وارد دروازه شد تا گل چهارم برای پیکان به ثبت برسد.

 

بدون تردید این عملکرد خلیل او را تا هفته‌ها می‌تواند نیمکت نشین سنگربانی چون یوسف بهزادی کند؛ در شب تلخ و شکست چهار گله ذوب آهن برابر تیم انتهای جدولی پیکان، بدون شک متهم ردیف اول در درون دروازه ذوبی‌ها بود که نتوانست عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد.

مهدی خلیل ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی خلیل ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۲۰۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!

هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های با تساوی دو تیم تهرانی پیکان و هوادار آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال هوادار و پیکان از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در دربی تهران که دو تیم هوادار آنچنانی ندارند در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.

محسن سفید چقایی دقیقه 20 هوادار را پیش انداخت و یونس شاکری دقیقه 30 گل دوم هوادار را وارد دروازه پیکان کرد، اما دو دقیقه نگذشته بود که پیکان توسط محمدحسین آزاده یکی از گل‌ها را جبران کرد. در نیمه دوم، پیکانی‌ها حملات زیادی روی دروازه هوادار ایجاد کردند تا در نهایت ابوالفضل زمانی در دقیقه 86 کار را به تساوی کشاند. این نتیجه تا پایان باقی ماند و دو تیم امتیازها را تقسیم کردند.

  فرزاد منصوری، داور این مسابقه به علی قربانی و فرشید اسماعیلی از پیکان و امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی از هوادار کارت زرد نشان داد.

شاگردان مسعود شجاعی با این تساوی 25 امتیازی شدند و با تفاضل گل 7- در رده یازدهم جدول یک پله بالاتر از پیکانی ایستادند که همین تعداد امتیاز و تفاضل گل 8- را دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • پزشکان هرگونه عوارض و اشتباه دارویی را اطلاع دهند
  • پزشکان هرگونه اشتباه دارویی را به سازمان غذا و دارو اطلاع دهند
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • پیکان از شکست برابر هوادار گریخت
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • پاس گل رونالدینیویی داریوش شجاعیان برابر پیکان / فیلم
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد